“Este clar, acum, la al cincilea atelier, totul incepe sa capete sens. Cu fiecare nou atelier, rup planul de afacere si il refac aproape de la 0”, a marturisit, zambind, Andrei Lesan unul dintre participantii la intregul program “Ateliere de Antreprenoriat”.

Concluzia celui de-al cincilea atelier a fost sintetizata de Dan Cirstea: “nu esti niciodata prea mic pentru a face marketing, nu ai nevoie de bugete mari pentru a face marketing”. Pornind de la cazul concret al unui antreprenor din sala, Dan a dovedit ca printr-o analiza corecta a pietei poate fi gandita si aplicata o strategie care sa aduca rezultate, cu foarte putini bani.

Sorin Axinte le-a vorbit participantilor despre importanta brandului si, in particular, a brandului personal, care, de cele mai multe ori, pentru tinerii antreprenori este la fel de important, daca nu, mai important decat brandul propriei afaceri.

Citeste si:

La finalul a 10 ore de atelier, Iulian Chihaia (trainerul celui de-al cincilea atelier), a concluzionat lectiile zilei.

Atelierele continua pe 29 Iunie cu “Antreprenoriat in practica”, o zi dedicata temelor legate de finantarea, contabilitatea si aspectele juridice si legale ale unei afaceri antreprenoriale.

wall-street.ro este partener media si sustinator al programului “Ateliere de Antreprenoriat”.