Afacerile sociale sunt invitate sa se inscrie in program pana pe 10 septembrie. 20 dintre ele, selectionate in urma unei jurizari, vor parcurge 4 etape principale de dezvoltare a produselor/serviciilor lor, care includ realizarea unor strategii de maximizare a profiturilor, vizibilitate la nivel national prin intermediul unei campanii de awareness si a unui catalog special, evenimente de networking si intalniri dedicate cu reprezentanti cheie din companii. Selectia urmareste potentialul de dezvoltare pe o piata competitiva, impactul social, misiunea asumata de rezolvare a unei probleme dintr-o comunitate/de mediu.

“Multe dintre afacerile sociale din Romania au potential de dezvoltare insa se confrunta cu lipsa unei infrastructuri, a unui cadru organizat care sa le asigure competitivitatea, expunerea, si sa le permita astfel cresterea veniturilor. Prin acest program ne propunem sa cream un context favorabil acestui sector prin stabilirea unui parteneriat strategic intre afaceri sociale si companii. Performanta economica a unei afaceri sociale are impact si in plan social, fie ca vorbim de generarea unor venituri pentru anumite categorii defavorizate, valorificarea unor resurse locale sau crearea unor servicii esentiale pentru o comunitate.”, a declarat Vlad Craioveanu, CEO Impact Hub Bucharest & Impact Hub Cluj-Napoca.

Made in Social intelege prin afacere sociala orice organizatie care desfasoara activitati comerciale si urmareste obtinerea unui profit, insa obiectivul economic este completat de un scop social, care ajuta la rezolvarea unei probleme din societate.

Nu se percepe nicio taxa de inscriere sau de participare.