Astfel un grup de tineri din Cluj s-au gandit sa incerce piata locala cu un magazin online cu livrare de noapte. Ideea unui astfel de magazin a pornit din comoditate, dupa ce in mijlocul unei nopti tinerii au ramas fara tigari: NightBuyers. Acestia si-au dat seama ca sunt prea departe de magazin si ca cel mai bine ar fi daca le-ar aceste produse ar fi furnizate de reprezentantii unui magazin specializat.

De la aceasta intamplare a pornit ideea unui serviciu care in urma unei comenzi pe internet sa aduca ceea ce ai nevoie in mijlocul noptii, a declarat Corina Buzatu, manager general NightBuyers. Asfel, a luat nastere primul magazin online cu livrare de noapte din tara, NightBuyers.

Dupa ce in luna de debut s-au confruntat cu o perioada de stagnare din cauza sarbatorilor de iarna, in lunile urmatoare comenzile pe site au inceput sa creasca constant. Publicul tinta sunt tineri intre 18 si 35 de ani, care din diferite motive sunt ocupati noaptea.

In medie la acest serviciu apeleaza lunar in jur de 150-200 de persoane diferite, iar baza de date contine 600 de clienti inscrisi pe site. Publicul clujean a fost cucerit de aceasta idee, pe care o considera “cool” si i-a atras foarte mult faptul ca pot comanda, pentru acelasi comision in timpu noptii, produse din diferite locatii. NightBuyers.ro colaboreaza cu doua fast-food-uri, o pizzerie si un magazin non-stop.

Afacerea a fost pusa pe roate cu o investitie de aproximativ 10.000 de euro, iar aceasta suma se asteapta sa fie recuperata in intregime pana la sfasitul anului. Rentabilitatea este destul de buna pentru o afacere atat de mica si de simpla, deoarece venitul in prima jumatate de an a fost de 20.000 de euro si pana la sfarsitul anului investitorii se asteapta la o cifra de afaceri mai mare de doua ori. De asemenea managerul general, Corina Buzatu, se asteapta si la o dublare a profitului in acest an. “Profitul brut de la inceputuri pana acum este de aproximativ 3000-4000 de euro. Ne asteptam ca pana la finele anului sa se dubleze”, a declarat aceasta.

Citeste si:

Cati angajati are o asemenea afacere? Personalul unui magazinului online cu livrare de noapte, NightBuyers este format din doi soferi care lucreaza full-time, un sofer part-time si o persoana care raspunde la telefon si care face comenzile la fast-food-uri. “Pe langa acestia, suntem eu si partenerul meu, care ne ocupam de management, dar daca este nevoie de noi pe teren, ne implicam cu drag alaturi de ceilalti colegi”, a afirmat Corina Buzatu.

In acest an investitorii doresc sa se extinda si in alte doua mari orase cum ar fi Timisoara si Constanta, unde sunt in negocieri cu o persoana care doreste sa cumpere franciza. Desi ca modalitate de extindere au ales franciza, optiunile pentru extindere sunt multiple, a explicat Corina Buzatu.

Pe langa originalitatea afacerii, NightBuyers a lansat un pachet de oferte. Prin urmare, prima comanda (online) este fara comision, urmand ca fiecare a zecea comanda sa fie de asemenea fara comision. Totodata, Corina Buzatu ne-a mai declarat ca pe foarte multi clienti ii incanta posibilitatea de a plati cu cardul.

In urmatorii 2-3 ani investitorii spera la o deschidere a publicului catre acest tip de comert, care inca nu s-a adaptat foarte bine cu acest model de comert online si de asemenea la marirea numarului de clienti. Pe langa aceasta NightBuyers intentioneaza sa se extinda la nivel national.