Este recomandat ca atunci cand vorbesti in cadrul unei retele sociale despre compania pentru care lucrezi sau despre business-ul tau sa folosesti persoana a treia (ei) sau a doua (noi). Spre exemplu, pentru a anunta ca firma ta va lua parte la o conferinta de presa, poti posta pe pagina de Facebook urmatoarele: “[Numele companiei] va lua parte la evenimentul X care va avea loc saptamana aceasta” sau “Vom lua parte la...”. De asemenea, aceasta regula se aplica si in cazul in care raspundeti comentariilor fanilor avuti in reteaua sociala.
Concentreaza-te pe calitate, nu pe cantitate
Desi exista o mica posibilitate sa nu fi de acord, conteaza mai mult “calitatea” avuta de fanii business-ului tau de pe Facebook decat numarul lor. Cel mai bine este sa te concentrezi pe calitatea conexiunilor stabilite cu prietenii pe care ii ai in reteaua respectiva. Iar daca acestia sunt persoane “de calitate”, va creste si numarul lor, datorita referintelor primite.
Afiseaza posturile fanilor tai
In timp ce fanii si ceilalti vizitatori ai profilului tau de pe Facebook vor sa afle cat mai multe informatii legate de ce e nou in business-ul tau, ei au si anumite asteptari – vor sa vada si ce au de spus ceilalti fani.
Evita sa te promovezi in mod exagerat
Trebuie sa tii minte ca Facebook este o retea de socializare, nu de vanzare. Desi potentialii tai clienti asteapta sa intri pe Facebook, asta nu inseamna ca vor si sa fi intruziv si sa ii invadezi cu tot felul de mesaje publicitare.
Creeaza o comuniune cu fanii tai de pe Facebook
Cand fanii tai comenteaza asupra unui post de-al tau sau iti adreseaza o intrebare legata de business-ul pe care il ai, multumeste-le, apoi raspunde-le.
Updateaza cu regularitate statusurile
Utilizatorii Facebook isi pierd repede interesul daca nu vii cu ceva nou. Incearca sa-i atragi de partea ta, asa ca actualizeaza in permanenta profilul tau cu poze, clipuri video si continut.
Fii autentic si transparent
Daca faci o greseala, recunoaste-o si incearca pe cat posibil sa o rezolvi. Fanii tai vor aprecia acest lucru.
In sfarsit, nu uita cat de important este sa fii prieten cu ceilalti. Nu te gandi la fanii tai de pe Facebook ca la o unealta pentru a-ti promova business-ul. Incearca sa-i privesti ca pe niste prieteni, cu care sa poti discuta despre produsele si serviciile tale, cu care te poti sfatui.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: