De altfel, Entrepreneur noteaza 10 metode prin care antreprenorii cheltuiesc bani pentru lucruri care in cele mai multe cazuri nu le aduc si clienti.

1. Logouri in diferite modele, antete fanteziste sau alte lucruri prin care va aratati succesul. Toate aceste lucruri va fac sa va simtiti ca un antreprenor, dar nu va vor aduce bani.

In loc de a plati specialisti, este mai bine sa incercati sa faceti dvs. in Word diversele logouri, antete, carti de vizita, plicuri sau facturi de care aveti nevoie.

2. Birouri moderne.

Poate sufrageria ori bucataria nu sunt locurile ideale pentru a lucra, dar este mai bine sa alegeti propriul apartament daca nu aveti neaparat nevoie de un birou oficial.

3. Masina de serviciu.

Ultimul model de masina de lux nu va va transforma intr-un om de afaceri mai bun, ci in unul mai sarac.

4. Nu cheltuiti foarte mult pentru dezvoltarea website-ului ori pentru publicitate.

5. Nu cheltuieti bani pentru angajarea de consultanti.

Este bine ca in cazul in care nu aveti de-a face cu lucruri foarte grele, sa incercati sa va descurcati pe cont propriu.

6. Nu incepeti un business pentru ca prietenilor le place ideea pe care o aveti.

Atunci cand vreti sa dezvoltati o afacere ar trebui sa va ganditi ca este o diferenta intre a iti placea o idee si a fi dispus sa investesti bani in ea.

7. Nu va bazati strategia de marketing pe ceea ce credeti ca isi doresc clientii pe care ii tintiti.

De cele mai multe ori acestia vor lucruri total diferite de ceea ce credeti dvs si cea mai buna solutie pentru a afla cu adevarat preferintele lor este sa faceti teste in care sa-i intrebati ce obinuiesc sa citeasca, sa manance sau sa priveasca la televizor.

8. Nu subestimati competitia. Sau, mai rau, nu va ganditi ca nu aveti competitie.

Daca nu va stiti indeajuns de bine competitorii directi si indirecti, inseamna ca nu va cunoasteti piata, iar daca nu intelegeti acest lucru inseamna ca va veti stradui foarte mult pentru a fi tot mai bun intr-un domeniu in care nici nu ar trebui sa fiti.

9. Nu va mai imaginati faptul ca produsul vinde pentru ca in cele mai multe cazuri o strategie de marketing foarte bine pusa la punct castiga in fata produsului, oricat de bun ar fi acesta.

In general, majoritatea antreprenorilor si managerilor sunt foarte mandri de produsele si serviciile pe care le lanseaza pe piata, insa antreprenorii si managerii de succes sunt cei care se gandesc la cine ar putea sa le cumpere si cum vor ajunge la acesti potentiali cumparatori.

10. Nu investiti in noile businessuri ale altor persoane pentru ca nu sunteti fond de investitii.

Daca una dintre cunostintele dumneavoastra isi lauda afacerea cerandu-va sa investiti in ea, spuneti-i sa va sune dupa ce acest start-up si-a dovedit succesul.