Brosurile vor sustine implementarea strategiei de brand "Romania-explorati gradina Carpatilor", scrie Mediafax.

Primul lot cuprinde un tiraj total de 300.000 exemplare cu 48 de pagini, in limbile romana, engleza, franceza, germana, italiana, spaniola, poloneza si rusa, care vor prezenta cele mai competitive sase produse turistice ale Romaniei: circuite culturale, natura neatinsa, turism rural, turism activ si de aventura, turism balnear si de intretinere si city breaks, potrivit unui comunicat al institutiei.

Alaturi de acestea va fi prezentat si produsul turistic "litoral".

Citeste si:

Valoarea estimata a contractului este de 3,87 milioane de lei fara TVA (echivalent a 900.000 de euro fara TVA).

Al doilea lot reprezinta brosuri referitoare la turismul in natura, city breaks si circuite culturale in limbile engleza, franceza si germana intr-un tiraj de 150.000 de exemplare.

Valoarea estimata a contractului este de 516.000 lei fara TVA (echivalentul a 120.000 de euro, fara TVA).