Romanian Convention Bureau (RCB), asociatia nationala a organizatorilor profesionisti de conferinte, expozitii si turism motivational, a decis sa se autosuspende din Federatia Patronatelor din Turismul Romanesc (FPTR), a anuntat un comunicat al RCB.
"Comitetul Director al RCB anunta public decizia de autosuspendare din FPTR, urmand sa anunte retragerea din aceasta organizatie dupa consultarea tuturor membrilor sai. Mai mult, avand in vedere caracterul strict profesional al organizatiei noastre si modalitatile de abordare, de multe ori diferite, privind subiecte profesionale, asociative, politice si de reprezentare, de interes pentru domeniul nostru, nu ne regasim, ca si capacitate de reprezentare patronala a membrilor nostri, in cadrul FPTR, optiunea lor de afiliere la RCB fiind pur profesionala", se spune in comunicatul RCB.

"Avand in vedere invitatia redactata si distribuita de Asociatia Nationala a Agentiilor de Turism (ANAT) privind o conferinta de presa pe data de 12 decembrie 2006, Romanian Convention Bureau face publica decizia, anterior asumata, de a nu participa la aceasta conferinta de presa", se mai afirma in comunicat, potrivit NewsIn.

RCB isi motiveaza decizia de a nu participa la conferinta de presa anuntata de ANAT prin aceea ca "procesul de colectare de informatie statistica, prelucrare si determinare a unor concluzii privind anul turistic 2006 este departe de a fi incheiat, informatiile ce ar putea fi furnizate neavand consistenta si pertinenta necesara unei abordari profesionale. Pe de alta parte, RCB considera ca "momentul politic actual este atat de fluid si tensionat, preocuparile mediului politic vizand subiecte mult prea indepartate de interesele mediului profesional si de afaceri din turism, incat sa putem evalua corect implicarea in evolutia domeniului".

"Inca nu toate asociatiile profesionale au avut prilejul sa poarte un dialog cu Romexpo si sa determine concluziile necesare privind viitoarea lor implicare / participare in evenimentele de profil care urmeaza sa fi gazduite anul viitor de Romexpo", se mai spune in comunicatul RCB.

"RCB a considerat ca, in actuala conjunctura generala privind turismul, ar fi mult mai decent sa ne retinem de la evenimente festiviste, care nu pot avea un continut concret si pragmatic. Cu toate acestea, ANAT a difuzat invitatia la conferinta de presa folosind in mod hazardat si neautorizat sigla si identitatea RCB, fara a avea acordul necesar din partea asociatiei noastre, pretinzand o modificare ulterioara de optiune a conducerii executive a FPTR, asupra careia RCB nu a fost consultat si nici avizat", se afirma in comunicatul RCB.

"Nu este nici scopul, nici interesul RCB de a participa la un proces confuz, sinuos, lipsit de transparenta si profesionalism, pus in miscare de orgolii si interese straine noua si membrilor nostri, privind o cursa contra cronometru de legitimare si reprezentare patronala, care sa asigure accesul la viitoarele fonduri structurale europene", se mai spune in comunicat.

Potrivit unui anunt al ANAT, patronatele din turismul romanesc, Romexpo si Camera de Comert si Industrie a Romaniei (CCIR) organizeaza, marti, 12 decembrie 2006, o conferinta de presa, care va avea ca teme de dezbatere avaluarea anului turistic 2006, estimari privind evolutia turismului romanesc in 2007, evenimentele anului 2007 si evaluarea functionarii Autoritatii Nationale pentru Turism (ANT) in 2006 si impactul acesteia asupra turismului.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri