"Ne aflam intr-o piata in plina crestere si dezvoltare. Majoritatea companiilor se extind, cresc si isi maresc portofoliul de produse. Pe termen mediu estimam o crestere a cifrei de afaceri de pana la 500%, corelata cu o consolidare a pozitiei noastre pe piata", a declarat directorul de marketing al Concept Hotels, Rozalina Lapadatu. Cifra de afaceri a Concept Hotels a crescut in ultimii trei ani de peste cinci ori, de la 175.000 euro in 2004 la 900.000 euro in 2006.

Concept Hotels comercializeaza de la cosmetice din sala de baie pana la prosoape, lenjerii, perne si pilote si de la meniurile de restaurant, servetele personalizate sau carucioare pentru servire pana la orice tip de accesorii si signalectica hoteliere.

"Concept Hotels pregateste in perioada urmatoare, o serie de contracte cu cateva lanturi hoteliere noi care-si vor face simtita prezenta pe piata romaneasca. In paralel se lucreaza atat la proiecte de modernizare ale unor hoteluri, cat si la deschiderea de noi hoteluri de catre clientii actuali", se arata in comunicatul companiei.

In ulima perioada Concept Hotels si-a adaugat in portofoliul Club Snagov, Carol Parc Hotel, Grand Hotel Rex Mamaia, lanturile hoteliere Ramada, Viva Club SPA Galati, Grand Hotel RYN, Hotel Clermont Covasna, Casa Capsa, Hotel Lido.