Criza financiara ar putea afecta turismul autohton pe o perioada de circa doi ani, segmentul de business fiind cel mai atins in acest sens, a declarat presedintele Asociatiei Nationale a Agentiilor de Turism din Romania (ANAT) pe regiunea de sud, Adrian Voican.
"Criza financiara se va refleca in turism mai tarziu, din cauza trendului extrem de mare de crestere al sectorului de pana acum", precizat Voican.

Reprezentantul ANAT a mai spus ca, in ceea ce priveste turismul intern, aceasta va fi destul de putin afectat de criza de financiara, care nu s-a manifestat puternic in Romania, insa referitor la turismul extern, reprezentantul ANAT a spus ca romanii se vor orienta catre vacante mai scurte si mai ieftine "in mare parte din cauza ca operatorii aerieni vor fi la randul lor afectati de criza, lucru ce s-ar putea refleca in preturi".

Pe de alta parte, Adrian Voican a precizat ca operatorii low-cost ar putea profita de criza financiara, lansand puternice campanii de promovare si operari de reduceri de preturi considerabile.

De altfel, si la nivel international, turismul va fi afectat in urmatorii ani de criza economica globala, intrucat toate preturile vor creste, iar oamenii vor fi mai atenti atunci cand isi vor cheltui banii, potrivit opiniei reprezentantului regional pentru Europa al Organizatiei Mondiale a Turismului, Eduardo Fayos-Solá, prezent in Romania pe 27 septembrie la un seminar cu ocazia Zilei Mondiale a Turismului.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri