In acest sens, Egiptul va veni pe piata locala cu tarife speciale. “In curand, Egiptul va avea pachete personalizate pentru piata din Romania care are inca un mare potential in relatia cu Egiptul. Astfel, tarifele vor fi, in medie, cu 20% mai mici fata de aceleasi sejururi vandute in Europa de Vest”, a declarat Ahmed Shokry, consilier turistic in cadrul Ambasadei Egiptului in Romania.

In plus, in acest an, Ministerul de Turism al Egiptului va investi circa 0,5 milioane euro pentru promovare in Romania. “Vom avea o campanie de promovare foarte agresiva in outdoor, media, TV si online”, a mai declarat oficialul egiptean.

In noiembrie 2009, in cadrul targului de turism din Londra, World Travel Maket, Egiptul a demarat oficial cea mai noua campanie internationala de turism.

Sub umbrela „Egipt... unde incepe totul” vor fi initiate o serie de campanii integrate locale de comunicare si advertising pe 26 din cele mai importante piete din Europa, SUA si Asia, dar si Australia, Romania numarandu-se printre aceste tari.

Anul trecut, 12,8 milioane de turisti au vizitat Egiptul, majoritatea acestora provenind din Statele Unite, Asia si Europa de Vest.