"Demersul ministerului urmeaza recomandarile studiilor efectuate pentru elaborarea brand-ului turistic national, Bucurestiul fiind principala destinatie din Romania pentru turismul de tip city-break, cu mare potential de dezvoltare pe segmentul de turism cultural", se arata intr-un comunicat al MDRT, citat de Mediafax.

Anuntul de intentie pentru achizitionarea serviciilor de elaborare a "Strategiei de promovare a Municipiului Bucuresti ca destinatie turistica" va fi publicat pe portalul e-licitatie.ro.

Potrivit datelor ministerului, proiectul va fi finantat din fonduri externe nerambursabile in limita sumei de 430.000 lei fara TVA, prin Programul Operational Regional, Axa prioritara 5, operatiunea "Crearea unei imagini pozitive a Romaniei ca destinatie turistica prin definirea si promovarea brandului turistic national".

Citeste si:

Saptamana trecuta, MDRT a lansat procedura de achizitie a serviciilor de creatie si productie a sase spoturi TV de promovare a turismului romanesc, valoarea totala a contractelor fiind estimata la 80.000 de euro, fara TVA.