“Anul acesta vom organiza Black Friday pe data de 21 noiembrie, in aceeasi zi cu eMAG. Pentru editia din acest an a BF am inceput pregatirile cu mult timp in urma, motiv pentru care si estimam vanzari mai mari decat anul trecut”, a declarat Marian Alecsiu, CEO al F64 in cadrul emisiunii WALL-STREET 360.

Intrebat despre avantajele si dezavantajele unui astfel de eveniment in comertul electronic din Romania, Marian Alecsiu a subliniat faptul acesta este un program dedicat exclusiv pe reducere de pret, ceea ce este intr-un fel dificil, mai ales pentru un magazin online specializat cum este si cazul F64.

“Nu exista nimic perfect pe lume. Un dezavantaj observat este acela ca oamenii cumpara sub impulsul pretului si nu sub impulsul analizei si consultantei. Black Friday este un eveniment de retail in care oamenii pun accent pe pret, insa noi cautam sa oferim produsele cautate la preturi mici si cu un plus de consultanta. Din pacate, cu ocazia Black Friday partea de consultanta nu o mai putem oferi, dar vom incerca sa optimizam acest lucru exclusiv in online”, a mai spus Marian Alesciu.

Emisiunea WALL-STREET 360, difuzata la ora 12:30, de luni pana vineri, analizeaza o anumita industrie pe parcursul unei saptamani. Saptamana 29 septembrie - 3 octombrie, realizata in parteneriat cu FanCourier, este dedicata comertului electronic.