La chestionar au participat magazine online din industriile fashion, produse pentru copii si jucarii, home&deco, IT&C si carti.

Alte aspecte importante mentionate de respondenti au fost livrarea rapida (85%), livrare in aceeasi zi (85%), politica de despagubiri (85%), livrari non-standard (80%) sau virare COD 24 ore (75%).

Printre serviciile noi solicitate de magazinele online sunt livrarea in zilele de duminica, ridicarea coletelor dupa ora 20.00, plata cu cardul la livrare sau livrare la centre fixe sau lokkere, mai arata datele obtinute in urma chestionarului.

In decizia de a lucra cu o anumita companie de curierat magazinele online iau in considerare urmatoarele aspecte: flexibilitate in orarul de ridicare/livrare, flexibilitate in relatia comerciala si livrare rapida.

Citeste si:

Lucian Aldescu, CEO al DPD Romania, unul dintre principalii jucatori din curieratul local, a declarat recent, in cadrul evenimentului ecomTEAM, ca un proiect important pentru compania pe care o conduce il reprezinta introducerea POS-ului mobil.

”Avem clienti care incep sa isi aleaga si ora si exista o tendinta in acest sens in randul jucatorilor mai mici din piata. Un alt proiect important pentru noi este introducerea de POS mobil in Bucuresti, ce va fi implementat vara aceasta”, a spus Aldescu la momentul respectiv.

Compania de curierat DPD Romania a inregistrat, in 2015, o cifra de afaceri de 20,5 milioane de euro, in crestere cu 23%, in timp ce volumul livrarilor efectuate s-au majorat cu 33% fata de anul precedent. Datorita investitiilor in extinderea capacitatii logistice, de 2,5 milioane de euro, a evolutiei comertului electronic, dar si a noului serviciu de livrare de paleti, compania de curierat anticipeaza pentru acest an cresterea livrarilor cu 35% si a cifrei de afaceri cu 30%, comparativ cu 2015.

Sursa foto: Mtkang/ Shutterstock