In urma a doua parteneriate strategice cu cele doua institutii financiare mentionate anterior, dar si al unor oferte speciale, 25,6% din valoarea comandata online a provenit in ultimele luni din platile cu cardul, o crestere cu 6 puncte procentuale fata de finalul anului precedent.

“Am introdus de asemenea in aplicatia mobila posibilitatea de a plati cu cardul fara sa trebuiasca sa introduci tot timpul datele personale. Acest lucru faciliteaza foarte mult comenzile recurente, putand practic comanda in doar cateva secunde”. Pe de alta parte, aceasta facilitate inca nu este disponibila in varianta desktop, oficialii companiei spunand ca “este in lucru”.

Plusurile unui client care plateste prin card? “Reduce foarte mult rata de refuz atunci cand vine curierul cu produsul, intrucat odata platit, de obicei omul nu se razgandeste. Apoi, un client care plateste cu cardul comanda mai des, si mai mult”, spune seful eMag.

Citeste si:

In ceea ce priveste introducerea platii prin PayPal, un sistem folosit pe larg in SUA si alte tari vestice, Iulian Stanciu spune ca, desi au luat in considerare, nu considera ca ar aduce beneficii clientilor. “PayPal este putin folosit in tara si, pe de alta parte, PayPal are obiceiul sa iti inroleze clientii apoi sa «ii trimita» catre concurenta”, spune el.

Cu alte cuvinte, liderul pietei a refuzat parteneriatul cu PayPal, lucru care nu poate fi un semn bun pentru viitorul sistemului in .ro.

Ramai pe wall-street.ro pentru mai multe informatii cheie oferite de liderul pietei, eMag. Principalii concurenti ai retailerului sunt Altex, Cel.ro, EvoMag sau Elefant.ro.