Actualitate
Stiri despre Investitii
Stiri din Business
IT & Media
Lifestyle
Wall-Street Special
Calculator salariu net: Introduceți salariul brut pe care îl primiți de la angajator pentru a afla care este suma efectivă care vă intră în cont la finalul lunii. Calculatorul de salariu net dezvoltat de Wall-Street.ro va afișa defalcat principalele taxe și contribuții pe care angajatorul le plătește din salariul brut. După introducerea salariului brut, selectați în câmpul ”industrie” domeniul în care activați pentru afișarea completă a sumei în calculatorul salariului net.
Comentarii pe articolul Dacia: Reducerea taxei de inmatriculare ne-ar taia la jumatate vanzarile in tara
Citind printre randuri
2. Se mentioneaza ca exista 1.6mil de masini mai vechi de 15 ani in Romania. Majoritatea Dacii probabil. Taxa de prima inmatriculare nu le afecteaza cu nimic.
3. Masinile de mai sus cica polueaza cat 80mil de masini noi. Asta daca ar merge cat 80mil de masini noi. Insa cum orice proprietar de masina din <1993 stie, masinile vechi nu sunt atat de fiabile, nu te plimbi toata ziua, sunt tinute doar pt. drumuri absolut necesare. Asadar o taxa ecologica ar fi doar corecta daca s-ar lua in considerare si kilometrajul.
4. Concurenta directa a Daciilor sunt masinile de clasa mica si mijlocie care costa cam 4-7000E. Adica cam cele din 2000-2002. Pt. acestea taxa la valoarea actuala este intr-adevar prohibitiva, 1-2000E. Dar cine le cumpara? Oamenii cu salarii mici. Deci taxa de prima inmatriculare e o taxa pe saracie.
Avand in vedere cele de mai sus, nu pot decat sa trag concluzia ca pe langa faptul ca este ilegala, taxa de prima inmatriculare este protectionista, ineficienta si inechitabila!
Ma intreb daca propunerea 3, referitoare la stabilirea taxei functie de nivel depoluare, nivel co2, si cilindree a celor de la Dacia ii avantajeaza.
Propunera 1 ar trebui sustinuta si incurajata de guvern.
Pe langa interesele pur economice ale producatorilor si importatorilor din ro mai am o problema fundamentala si anume:
"pe ce se duce taxa asta de mediu?"
eu personal as finanta strict innoirea parcului auto; as extinde operatiunea rabla.
v
ps; ah... si apoi ramane problema autostrazilor cam scumpe si inexistente din romania; poate o sa se discute si chestia asta serios odata si odata
nu prea inteleg cum ieftinirea masinii duce la scaderea vanzarii!!??
Inapoi la articolul Dacia: Reducerea taxei de inmatriculare ne-ar taia la jumatate vanzarile in tara