Comentarii pe articolul Rebranding Bergenbier: O bere unisex


Inca un client las

Bogdan la 25 Martie 2009, ora 20:21
Inca o dovada de client las, care ar vrea, daca s-ar putea, sa se adreseze "tuturor", sa vanda "tuturor", caruia ii e frica sa aibe personalitate, sau sa-si respecte o pozitionare.

"Prietenia" nu este o pozitionare. :)Poate era prin anii '60, eu stiu?
Alexaadina la 31 Martie 2009, ora 12:15
Intr-adevar. Inca o companie care nu e in stare sa isi consolideze pozitionarea pe care o detinea deja si acum doreste sa largeasca publicul tinta. Ma asteptam la o gandire mai strategica din partea unei companii atat de mari.
Florin_El la 6 Aprilie 2009, ora 01:09
Salut ! Tocmai am terminat un pet de Bergenbier, pot sa zic ca gustul este la fel de bun; in schimb ca si brand...dezamageste....renuntarea la ziua barbatului, din punctul meu de vedere este un pas inapoi ( cam misogin raspunsul) ...cat despre faptul ca nu mai este sponsorul echipei nationale de fotbal... dupa cele 2 meciuri disputate recent...parerea mea, berea asta este prea buna pentru nationala care o avem; nu pot sa zic nici ce marca de bere ar fi ``demna`` de Echpa nationala, parerea mea ..ca si Ursus are de pierdut de pe urma acestui contract. Cat despre logo-ul Bergenbier probabil ar trebui schimbat ... nu mai este aceea bere tipic masculina si misogina ( PACAT).

  Inapoi la articolul Rebranding Bergenbier: O bere unisex

Setari Cookie-uri