Comentarii pe articolul Coca-Cola HBC vs. Pepsi Americas: Radiografia afacerilor in 2008


Coca Cola HBC vs Pepsi Americas Radiografia afacerilor in 2008

Mircea la 25 August 2009, ora 11:15
Coca-Cola a fost intotdeauna o companie traditionala, care a pus foarte mare pret pe vechile valori familiale promovate in micile orase din Statele Unite ale Americii. Formula acestei bauturi are numele de cod Merchandise 7x si a ramas aceeasi inca din anul 1886 pazita sub cele mai inalte norme de securitate.

O cu totul alta imagine a promovat compania rivala: tinerii si nelinistitii de la Pepsi. Acestia si-au propus sa devina brandul celor tineri si la moda. Au patruns pe piata la sfarsitul anilor 60 si cu toate ca intrarea lor s-a facut cu mare tam-tam, la sfarsitul anilor 70 la o sticla de Pepsi se vindeau doua de Cola.

Dar Pepsi a incercat continuu sa schimbe cate ceva, de multe ori total neinspirat. In 20 de ani si-a schimbat logo-ul de 11 ori, aceasta avand efect asupra imaginii firmei.
Odat mai mult, voi spune c evoluia Coca-Cola este admirabila i puine companii - probabil, doar GE - pot pretinde c au extins patrimoniul lor de identitate pe trei secole.

Asa ca nu este de mirare rezultatul Coca-Cola HBC vs Pepsi Americas in Romania.

  Inapoi la articolul Coca-Cola HBC vs. Pepsi Americas: Radiografia afacerilor in 2008

Setari Cookie-uri