Comentarii pe articolul Deprecierea leului si competitia au scazut afacerile UPC


O revizuire a relatiei cu clientii ar fi binevenita

Ichim Sorin-Marian la 25 Martie 2010, ora 12:12
UPC cred ca nu pirde numai din cauza deprecierii leului ci si datorita relatiei destul de ciudate cu clientii care se simt frustrati mai ales daca sunt sub un contract pe o anumita perioada. Vreau sa va dau cateva exemple:
1. Plata serviciilor este destul de complicata fata de alte companii (s-au restrans casieriile, nu are contracte cu toate bancile pentru internet banking, nu functioneaza POS-ul la casierii);
2. Nu am simtit niciodata ca UPC doreste sa-si mentina clientii (nu sunt flexibili la cerintele clientilor care doresc si alte variante de pachete sau pentru cei cu contacte vechi sa le acorde anumite facilitati, sa vorbesti cu cineva de la asistenta prin telefon e un test de rabdare)
3. Nu are Metropolitan-ul pe serviciul de Internet;
4. Anunti cu 30 de zile inainte o schimbare de abonament si ea se face dupa 45-50 si platesti si ceea ce nu ai vrut;
Sunt sigur ca sunt si alte exemple dar ma opresc aici.

  Inapoi la articolul Deprecierea leului si competitia au scazut afacerile UPC

Setari Cookie-uri