Comentarii pe articolul Topul celor mai puternice branduri romanesti


patriotism economic? Da, n China

Paliga Sorin la 9 Septembrie 2010, ora 11:52
Iat unul dintre cele mai bune articole ale dv. (din pcate, nu-s prea mult, așa c sta chiar iese n evidenț, scuze pt sineceritate). Da, toate cele trei puncte snt boli ale romnilor, n general și, logic, și ale brandurilor. Un brand se face greu, cere decenii sau chiar secole pt a se coace. Este și motivul pt care, mult analizatul brand de țar este o total prostie, bani aruncați degeaba n niște buzunare. Situația actual reflect, n cea mai mare parte, o boal național, s zic așa: complexul de inferioritate. n plus, nesimțirea și parvenitismul celor care au condus și conduc Romnia. Pi șmecherului cu bani mulți n cont n pas de brandul de țar? De brand-uri n general? Nu, evident. Aproape toat elita politic și economic romneasc este format din parveniți fr educație. Pi pot ei avea o politic coerent de brand? Evident, nu. (O spun cu durere, nu cu bucurie și nici cu sgeți ndreptate cuiva anume ntr-un anume partid).
n msura n care se va crea un curent de opinie similar celui din acest mic studiu, atunci am putea avea speranța c, n secolul XXII, Romnia ar putea avea mcar 1-2 brand-uri de referinț. Un exemplu ar fi țuica. Da, mulți rd, țuica romneasc ar fi trebuit s fie primul brand promovabil, așa cum berea e promovat de la cehi și parfumul de trandafiri la bulgari.
P.S. Ca s nu zmbiți aiurea, precizez c nu beau țuic, dar m uit la cei care o savureaz și-i vd ca buni romni, nu ca mine, marginal.
Camelia Anton la 9 Septembrie 2010, ora 16:28
imi amintesc ca pe vremea comunismului, tatal meu facea cadou la diversi tuica in butelcuta de sticla cu o taranca pe ea; se gasea si atunci foarte greu, dar strainilor le placea mult; ma intreb unde o fi disparut acel produs; poate la fel ca injectiile gerovital in alte tari. sunt foarte apreciate si am ajuns sa le importam din italia :-O

  Inapoi la articolul Topul celor mai puternice branduri romanesti

Setari Cookie-uri