Comentarii pe articolul Victor Ponta si-a lansat blogul personal


Credibilitate

Lascu Catalin la 24 Septembrie 2010, ora 08:47
Cateva observatii :

Exista o diferenta majora intre Obama si simpaticul domn Ponta dpdv branding si strategie de promovare: nivelul de credibilitate.

Credibilitate atat in general, cat mai ales in targetul pe care si-l imagineaza dl. Ponta ca-l poate cuceri. Vedeti comentariile la interviul de ieri, simpatizantii dlui Ponta au peste 60 de ani, si atentie, putini din ei adera la internet , facebook si bloguri.

Problema de imagine a dlui Ponta si de ridicare la nivel Obama, as sintetiza-o in doua puncte:
1. apartenenta la un partid fara "appeal" in targetul pe care si-l imagineaza dansul si istoria acelui partid
2. contrastul izbitor intre tonul grav, de batran sfatos care a trecut prin multe, pe care il afiseaza permanent si continutul spuselor domniei sale, de multe ori fara acoperire. Dle Ponta, nu credeam sa spun asta, dar Iliescu e mai credibil.

Despre respectivul blog, as zice deci " who cares?". Dl. Ponta (si desigur consilierii sai in domeniu) uita ca accesarea unui blog trebuie sa aiba o motivatie serioasa la baza.

Chiar daca articolele de ieri si de azi fac parte evident dintr-o campanie PR platita sau nu, as sugera WS sa evite astfel de teme propagandistice si sa ramana la cele obisnuite, adica de business.

  Inapoi la articolul Victor Ponta si-a lansat blogul personal

Wall StreetUltimele stiri online din economie si afaceri

Cauti inspiratie in business sau vrei sa fii la curent cu cele mai importante stiri care influenteaza mediul de afaceri? Activeaza notificarile