Comentarii pe articolul INTERVIU: Lucian Cojocaru, Volksbank: Am discutat cu 20-25% dintre clientii nemultumiti


Dezinformare totala

Eu la 18 Octombrie 2010, ora 10:49
Am 7 reclamatii pe subiecte/abuzuri distincte la aceasta banca. Desi termenul de 30 de zile a fost depasit - banca nu a dat nici un raspuns. Ofiterul de credit contactat telefonic si intrebat daca imi vor parveni raspunsurile la reclamatii mai tarziu - mi-a replicat ca nu vor veni. Am intrebat daca se mai face vreo conciliere sau discutie individuala cum afirma dl Vice-Presedinte - raspunsul a fost ca nu stie nimic (asta se intampla saptamana trecuta) si oricum orice se discuta se face fata in fata fara nimic scris - adica banca nu se angajeaja sa faca nimic. OPC a constat ca toate reclamatiile mele sunt intemeiate si s-a decis penalizarea bancii si pentru unele reclamatii s-a deschis actiune in instanta. verificati pe portalul MJ procesele in care aceasta banca este implicata si va veti convinge ca poate 2-5% din clienti au acceptat si nu 25% cum doreste dl Vice Presedinte sa spele fata bancii. Mai nou am constat ca la data acordarii creditului nu mi s-au virat toti banii - o luna de zile am cerut reprezentantilor Volksbank sa clarifice situatia si nu am primit nici un raspuns. ANPC lucreaza la asta pentru ca am ajuns tot la ei; in cazul in care reprezentantii Volksbank mi-au operat conturile asa cum s-a intamplat in vara ii voi da si eu o replica dl Vice Presedinte in presa pentru furturi din conturile oamenilor.

  Inapoi la articolul INTERVIU: Lucian Cojocaru, Volksbank: Am discutat cu 20-25% dintre clientii nemultumiti

Wall StreetUltimele stiri online din economie si afaceri

Cauti inspiratie in business sau vrei sa fii la curent cu cele mai importante stiri care influenteaza mediul de afaceri? Activeaza notificarile