4 / 5

Ce aduce 2010?

Estimarile Cosmetics Oriflame Romania plaseaza piata locala a produselor cosmetice la nivelul anului 2007, din punct de vedere valoric, respectiv 2007-2008 in privinta volumului. Astfel, industria de profil ar putea atinge anul acesta pragul de 600 mil. euro.

Rezultatele pietei pe primele opt luni, conform datelor furnizate de Nielsen, indica cresteri valorice in categoriile principale – de 23,6% in categoria produselor de ingrijire faciala, comparativ cu 2008 si 15,6% in categoria produselor de ingrijire corporala. “Piata nu a stat deci pe loc si sunt putine segmentele unde au fost inregistrate rezultate cu adevarat slabe”, adauga Horea Turdean.

Reprezentantul Farmec se asteapta la un an 2010 cu cresteri modeste, mai ales in prima parte, revenirea pietei fiind antrenata de redresarea intregii economii, posibil in a doua parte a anului.

Factorii principali care pot contribui la revenirea industriei sunt cresterea puterii de cumparare si increderea in mentinerea locului de munca.

“O revenire a industriei se contureaza pentru inceputul lui 2011 cand vor da roade asteptatele politici de investiitii ale noului guvern”, completeaza Monica Tatoiu.

In privinta Oriflame, compania este asteptata sa treaca printr-o schimbare “discreta” de management, fara ca business-ul sa aiba de suferit.

“Dupa cum stiti anul viitor se implinesc 15 ani de cand am deschis Oriflame in Romania. Este un moment propice pentru ca dupa criza un nou management sa porneasca la un altfel de drum”, spune Tatoiu.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri