3 / 5

An sabatic pentru Branzas Design

Pesimismul clientilor se resimte deja in rezultatele financiare ale agentiei clujene. Daca anul trecut a raportat afaceri de aproape jumatate de milion de euro, anul acesta compania va avea rezultate mai slabe, estimeaza Branzas. Rata de profit va scadea, de asemenea, cu circa cinci puncte procentuale, pana la 18-20%.

“Eu mi-am dat seama in primul trimestru al acestui an ca singura sansa a companiei de a isi mentine sau creste cifra de afaceri este de a intra in business cu statul. Si, daca ne uitam in piata vom vedea ca sunt companii care au avut succes in a lucra cu statul in acest an si a face diverse proiecte mai mult sau mai putin utile, dar platite.

Eu am zis ca poate ar fi bine sa imi iau un fel de an sabatic decat sa-mi bat capul cu implicatiile care au legatura cu statul. Si am lasat pedala de pe acceleratie in asa fel incat sa avem un business sanatos, sa ne putem descurca, sa nu dau pe nimeni afara, sa avem proiecte frumoase cu care sa nu ne fie rusine si asta-i tot”, spune Branzas.

Potrivit managerului, proiectele de stat isi demonstreaza de prea putine ori eficienta, chiar daca, pentru agentii, acestea inseamna un profit pe cap de angajat mai ridicat decat in cazul clientilor comerciali.

Branzas Design are in prezent 14 angajati si colaboreaza cu freelanceri pe diverse proiecte. Agentia ofera servicii de analiza (de consumator, creatie, concurenta, comunicare, identitate), strategie de brand si strategie de comunicare, creatie si implementare. Cel mai longeviv client al agentiei a fost Ursus, pentru care Branzas a lucrat mai bine de 10 ani. In prezent, printre clientii Branzas Design se numara jucatorul din industria carnii de pui Ave, liderul pietei de pavaje Elis, distribuitorul de piese auto Autonet si distribuitorul de anvelope si camere de aer Nexxon.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri