5 / 6

Harta aliantelor media






Aliante pe piata romaneasca de media
Denumirea pool-ului Agentiile componente
Grupul de comunicare
Anul infiintarii Rulaje estimate in 2009
1. GroupM Mediaedge:cia, MediaCom, Mindshare WPP 2006 peste 100 mil.euro
2. Aegis Media Central Services (AMCS) Tempo Media, Carat Aegis decembrie 2008 35-40 mil. euro
3. Agentia Romana de Media (ARM) Next, Odyssey, Propaganda, Spoon agentii independente locale ianuarie 2009 30 mil. euro
4. Publicis Groupe Media (PGM) Zenith Media, Optimedia,
Starcom MediaVest
Publicis februarie 2009 140 mil. euro
5. Magna * Universal McCann, Initiative Interpublic - aproximativ 100 mil. euro
6. ** Media Direction, OMD Omnicom 2006 -
7. *** Initiative, Brand Connection, DRAFTFCB Interpublic martie 2009 50 mil. euro


* Parteneriat aflat in discutii. Reprezentantii agentiilor nu au luat inca o decizie

** Alianta neoficiala, cele doua agentii sunt in proces de restabilire a parteneriatelor. In 2007, Media Direction si OMD au avut o cifra de afaceri cumulata de aproximativ 64 mil. euro
*** Nu se prezinta ca fiind un pool de media, ci ca o alianta strategica, concretizata prin intrarea DRAFTFCB in actionariatul Brand Connection (detinut anterior, in proportie de 100%, de Initiative Romania)


Inapoi la articol

Setari Cookie-uri