6 / 11

Grupul Leo Burnett, crestere pe toate liniile

Afacerile grupului Leo Burnett Romania au crescut anul trecut cu nu mai putin de 40%. "Din punct de vedere procentual, cea mai mare crestere a cifrei de afaceri a inregistrat-o iLeo (...), iar din punct de vedere valoric, bineinteles, cea mai importanta crestere a apartinut Starcom MediaVest Group. Faptul ca aceste rezultate financiare sunt dublate de reconfirmari ale standardului creativ si strategic reprezinta o realizare cu atat mai mare cu cat anul trecut am facut schimbari importante la nivelul grupului”, explica, la inceputul anului, Stefan Iordache (foto), COO Leo Burnett Group.

Intr-adevar, agentia de marketing interactiv iLeo aproape si-a triplat afacerile, pana la peste 1 milion euro. Iar plusul adus de Starcom MediaVest in 2008 a fost de 14,5 milioane. Toate companiile grupului au avut profituri in crestere, cu exceptia agentiei de creatie Leo Burnett & Target, al carei profit s-a erodat cu 85%.

In 2008, grupul s-a extins prin lansarea companiei de masurare a audientei in-store si indoor TruMedia Research, care va genera, potrivit estimarilor lui Iordache, 5% din veniturile grupului.


Agentie Cifra de afaceri 2008 (euro) Evolutia fata de 2007 Profit in 2008 (euro)
Leo Burnett & Target 16.361.282 + 9% 60.646
Starcom MediaVest 41.323.336 + 54,3% 1.441.874
23 Communication Ideas 2.773.566 + 41,5% 201.867
The Practice 1.223.020 + 66,6% 164.000
iLeo 1.048.583 + 181,65% 235.945
Tru Media Research 66.020 - 48.814
Total 62.795.807 + 40% 2.153.146

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri