Grupul Leo Burnett, crestere pe toate liniile
Afacerile grupului Leo Burnett Romania au crescut anul trecut cu nu mai putin de 40%. "Din punct de vedere procentual, cea mai mare crestere a cifrei de afaceri a inregistrat-o iLeo (...), iar din punct de vedere valoric, bineinteles, cea mai importanta crestere a apartinut Starcom MediaVest Group. Faptul ca aceste rezultate financiare sunt dublate de reconfirmari ale standardului creativ si strategic reprezinta o realizare cu atat mai mare cu cat anul trecut am facut schimbari importante la nivelul grupului”, explica, la inceputul anului,
Stefan Iordache (foto), COO Leo Burnett Group.
Intr-adevar, agentia de marketing interactiv iLeo aproape si-a triplat afacerile, pana la peste 1 milion euro. Iar plusul adus de Starcom MediaVest in 2008 a fost de 14,5 milioane. Toate companiile grupului au avut profituri in crestere, cu exceptia agentiei de creatie Leo Burnett & Target, al carei profit s-a erodat cu 85%.
In 2008,
grupul s-a extins prin lansarea companiei de masurare a audientei in-store si indoor TruMedia Research, care va genera, potrivit estimarilor lui Iordache, 5% din veniturile grupului.
Agentie | Cifra de afaceri 2008 (euro) | Evolutia fata de 2007 | Profit in 2008 (euro) |
Leo Burnett & Target | 16.361.282 | + 9% | 60.646 |
Starcom MediaVest | 41.323.336 | + 54,3% | 1.441.874 |
23 Communication Ideas | 2.773.566 | + 41,5% | 201.867 |
The Practice | 1.223.020 | + 66,6% | 164.000 |
iLeo | 1.048.583 | + 181,65% | 235.945 |
Tru Media Research | 66.020 | - | 48.814 |
Total | 62.795.807 | + 40% | 2.153.146 |
Inapoi la articol