Salariul este justificat de faptul ca specialistii in marketing online sunt greu de gasit in piata din Romania. De aceea, angajatul din e-commerce trebuie sa inteleaga foarte bine categoria pe care o gestioneaza. "Din pacate, este foarte greu sa gasim oameni care au experienta pe categorie si experienta in online. De cele mai multe ori ne uitam la jucatorii offline de unde incercam sa recrutam candidati cu acest profil", explica proprietarul Elefant.ro.

Marketingul online este un domeniu "foarte complicat", sustine Dan Vidrascu, pentru ca este greu de gasit oameni cu experienta si care sa fi lucrat in companii care sa investeasca in traininguri pe aceasta zona, cum piata de online este inca mica in Romania, a adaugat CEO-ul Elefant.ro.

Astfel, Vidrascu recomanda urmarirea magazinelor mari din afara Romaniei, de unde managerii pot "fura" experienta pentru angajatii lor. Unii dintre jucatorii de afara si-au publicat programele, care pot fi accesate. "Piata din Romania va ajunge la un moment dat la un nivel similar. Stim clar ca suntem doar cu cativa ani in urma si atunci cu cat ne uitam mai bine la parcursul lor cu atat avem o intelegere mai corecta a viitorului", spune Dan Vidrascu.

Ca tendinta, marketingul online inseamna astazi oferte personalizate. Astfel, specialistii in marketing online trebuie sa faca magazinul cat mai relevant in rezultatele Google si, de asemenea, sa foloseasca strategic reteaua de socializare Facebook pentru promovarea business-ului.