"Sunt convins ca in primii ani va fi destul de greu, pana cand vom patrunde pe piata turismului din Polonia, Serbia si Ungaria. In Romania, Christian Tour este un turoperator mare pe vacante, dar trebuie ca si cei de acolo sa se obisnuiasca cu noi si sa ne putem intrece cu turopertorii de pe pietele respective", a declarat Marius Berca, director operational la Christian Tour, la emisiunea WALL-STREET 360.

Berca spune ca agentia a deschis birouri in Varsovia (Polonia), Belgrad (Serbia) si Budapesta (Ungaria) pentru ca turistii din aceste piete sunt interesati in special de vacante in destinatii din Grecia, Turcia, Bulgaria si Spania, un trend similar cu ce se intampla pe piata din Romania.

"In 2014 am deschis un hotel in insula Corfu din Grecia si acolo am interactionat cu turistii din Polonia, Serbia si Ungaria si am putut sa ne dam seama de ce isi doresc si ca sunt atrasi de pachetele pe care le avem", a explicat directorul operational Christian Tour. De altfel, proprietarii Christian Tour vor deschide al doilea hotel, de 3 stele, in insula Corfu din Grecia, dupa cum a anuntat Marius Berca la emisiunea WALL-STREET 360.

Totodata, Berca justifica extinderea companiei cu agentii fizice si nu online prin nevoia turistilor de a interactiona cu agentii de turism. "Online-ul este viitorul, nu contesta nimeni acest lucru, dar este foarte important sa interactionezi cu oamenii. Una este sa faci o rezervare pe online si sa te uiti tu cum arata hotelul, altceva este cand turistul vine in agentie pentru ca agentii de turism au mers si au vazut acele destinatii. Online-ul este viitorul, dar interfata cu oamenii este foarte importanta. Cu siguranta, in momentul in care ii descrii zonele in care turistul vrea sa mearga si ii confirmi ca ai fost acolo, turistul cumpara pe loc fara nicio problema", a explicat directorul operational.

In 2015, Christian Tour a raportat afaceri de 60 de milioane de euro, in crestere cu 16% fata de 2014 si un numar total de 200.000 de turisti.