Teodora Migdalovici: Tinerii care se pregatesc sa lucreze in domeniul publicitatii trebuie sa citeasca despre autenticitate si creativitate venita din inima

Cultura este importanta pentru tinerii care se pregatesc sa lucreze in domeniul publicitatii, iar scolarizarea trebuie sa devina o misiune personala a fiecarei persoane, a declarat in cadrul emisiunii Wall-Street 360 Teodora Migdalovici, Ambasador al Festivalului de Creativitate Cannes Lions, care a recomandat doua carti de nelipsit din biblioteca tinerilor.


« Vezi articolul integral despre dezbatere


Comenteaza

Opinia cititorilor nostri este importanta pentru noi, Wall-Street incurajand publicarea comentariilor voastre. Pe site urmeaza sa isi gaseasca locul numai comentariile pertinente, on-topic, prezentate intr-un limbaj civilizat, fara atacuri la persoane / institutii. Ne rezervam dreptul de a elimina orice comentariu care nu corespunde acestor principii, precum si de a restrictiona accesul la comentarii utilizatorilor care comit abuzuri grave sau repetate.

Setari Cookie-uri