Brandurile auto s-au luptat pentru vizibilitate la Salonul Auto de la Paris 2014 si au recurs la idei foarte interesante, Volvo si Land Rover au imitat o ploaie torentiala de vara, MINI, Opel si Peugeot si-au suspendat masinile pe panouri verticale, iar Mercedes-Benz, Smart, Renault si Citroen au recurs la mii de volti, lumini care au facut spectacol. Standuri chic au avut marcile Bentley, Citroen DS, Maserati, Audi, VW, Porsche si BMW. In fiecare an, la Paris sunt prezentate in premiera mondiala peste 100 de modele noi intr-un centru expozitional de 96.000 metri patrati, insa 2014 a fost cel mai slab an din punct de vedere al noutatilor spun francezii.
Mai multe articole din sectiunea Auto »
Auto Cob?lcescu Bucure?ti introduce un nou serviciu de tip self Check-in pentru clien?ii de...
Superbrands Rom?nia anun?? rezultatele finale ale cercet?rii derulate ?n edi?ia 2021
Rarox, un pilon important in organizarea unui eveniment funerar
Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →
VIDEO Ce se va întâmpla în cazul în care contraofensiva Ucrainei nu...
ANAF va publica "lista ruşinii" în această lună. Cine riscă să îşi...
Elevii, filmaţi non-stop la ore, ţinuţi în detenţie sau suspendaţi...
VIDEO Ce este sindromul impostorului. Psihologul Gabriela Maalouf,...
Gabriela Cristea, acuzații dure la adresa unei învățătoare. Ce s-a...
UPDATE: Guvernul a stabilit „înghețarea” prețului polițelor RCA,...
VIDEO Johnson & Johnson şi produsele care ar fi provocat cancer....
Alin, iubitul fostei ispite Dana de la Insula Iubirii, ar fi fost...