Constructorul spaniol a primit ultimatum sa remedieze problemele semnalate de CNAIR pana joi, 22 august.
"Impotriva acuzatiilor Companiei Nationale de Administrare a Insfrastructurii Rutiere, S.A (CNAIR), Asocierea responsabila de proiectarea si constructia autostrazii Lugoj-Deva, lot 3 formata din S.C. TELOXIM CON S.R.L., COMSA, S.A., ALDESA CONSTRUCCIONES S.A. si S.C. ARCADIS EUROMETUDES, S.A. afirma categoric ca lotul 3 al autostrazii Lugoj-Deva este perfect corespunzator, respecta standardele tehnice si de calitate ale unei autostrazi europene si este 100% pregatit pentru desfasurarea traficului fara niciun pericol pentru utilizatori", se arata in comunicatul citat de economica.net.
Asocierea va informa si autoritatile Comisiei Uniunii Europene care finanteaza acest proiect despre stadiul actual al acestui proiect, astfel incat, daca se considera oportun, acestia sa aplice masurile necesare.
Citeste si:
Contextul
Lotul 4 al autostrazii Lugoj-Deva, in lungime de 22 de kilometri, a fost dat in circulatie pe 14 august. Lotul 4 al autostrazii Lugoj-Deva este parte integranta a coridorului 4 Pan european (Rin-Dunare), iar pe traseul acestuia se afla Dealul Soimus. Pe sectorul Sibiu-Nadlac al A1 accesul se va face pe la Nodurile Ilia si Margina, iar intre cele doua localitati, circulatia se va desfasura pe reteaua de drumuri nationale existenta.
CNAIR anunta ca pentru lotul 3 al autostrazii Lugoj – Deva, consultantul nu a recomandat inceperea receptiei luni, 12 august 2019, deoarece nu au fost indeplinite conditiile tehnice pentru demararea acestei proceduri. La acel moment, Antreprenorul Asocierea S.C. Teloxim Con S.R.L. - COMSA S.A. - Aldesa Construcciones S.A. - Arcadis Eurometudes S.A. lucra pentru remedierea problemelor.
Citeste si:
Sursa foto: SORIN BLADA / AGERPRES FOTO
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: