Având în vedere faptul că întreg domeniul turistic este pus pe hold de la declararea pandemiei, în toată industria de turism proprietarii caută soluții să își păstreze personalul și business-ul. Mai mult ca oricând, resursa umană, care activează în turism, a fost foarte afectată, astfel după pandemie diferența o vor face companiile care au pastrat permanent legatura cu angajații lor și au găsit soluții să îi țină pe aceștia conectați cu organizația.

”Noi, ca și companie organizăm sesiuni săptămânale de learning pe partea de destinații; studiem diferite platforme de e-learning care să ne ajute să creăm o experiență plăcută de învățare pentru colegii noștri, avem grijă să revizuim procesele de lucru din fiecare departament pentru a le simplifica și a ne asigura că sunt ușor de parcurs și de înțeles pentru toți oamenii din organizație.

Pentru o mai bună eficientizare a timpului, am reușit să implementăm încă din primele zile de telemuncă, un sistem de monitorizare a activității, care ne ajută în gestionarea corectă a timpului de lucru. În plus, am reușit să facem o planificare în avans a întregii activități pentru toată perioada aceasta de izolare, astfel încât să putem urmări cu ușurință rezultatele acțiunilor noastre și să fructificăm la maximum această perioadă. Ne-am creat cu toții cont în Workplace de la Facebook, o platformă de lucru care permite și partea de socializare cu echipa într-un format foarte prietenos“, a declarat Alina Stoica, People Development Manager Eturia.

În timp ce mai multe agenții de turism au ales telemunca drept mod de a-și continua activitatea, o componentă esențială, care face diferența, este însă interacțiunea personală între liderii organizației și consultanții în turism, interacțiune mijlocită, firește, tot prin tehnologie.

“Organizăm săptămânal o sesiune de socializare online în care ne împărtășim ce am mai facut, ce provocari personale sau profesionale am întâmpinat de la ultima întâlnire. Un lucru pe care îl facem și ne ține uniți sunt activitățile de divertisment cum ar fi: cursurile de gătit, de ZUMBA pentru a ne păstra într-o formă bună fizică și psihică. Întâlnirile ONE to ONE online rămân esențiale, deoarece este important ca oamenii să ne simtă pe noi, liderii organizației, aproape, arătându-le că ne pasă, empatizând cu ei auzindu-ne zilnic la telefon și oferindu-le ghidaj acolo unde apar obstacole, ajutându-i să-și gestioneze eficient timpul, prioritățile, dar și emoțiile”, a mai spus Alina Stoica.

Activități cu angajații în vreme de pandemie

Alte acțiuni de care beneficiază angajații Eturia în plină pandemie COVID-19 sunt:

  • webinariile cu tematici de foarte mare interes în această perioadă: remote working, crisis leadership, gestionarea emoțiilor în condiții de stres etc.
  • continuarea comunicării interne printr-un newsletter personalizat.
  • întâlniri online în care liderul organizației prezintă ultimele noutăți cu privire la situația Covid, impactul pe plan economic și social atât la nivel local, cât și la nivel mondial.

“Concluzia după aceste luni de pandemie este că în astfel de situații îți dai seama cât de important este că ai investit în perioada de normalitate în cursuri de transformare a culturii organzaționale, cursuri care ne-au provocat creativitatea, determinarea, reziliența și tenacitatea. Astfel, după ce ieșim din perioada de izolare, cel mai probabil, ne vom axa pe partea de training intern o perioadă, urmând ca de anul viitor să luăm în calcul noi investiții și pe partea de training extern”, a conchis Alina Stoica.

Eturia, agenție de turism specializată în vacanțe exotice, pune la dispoziția turiștilor români vacanțe” tailor made” în peste 120 de destinații din întreaga lume. În anul 2018, Eturia a înregistrat o cifră de afaceri de 12 milioane de euro.

Sursa foto: Pixabay

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Cariere »



Setari Cookie-uri