Dacă înainte de perioada pandemică, productivitatea în organizații era o adevărată provocare, ea a căpătat noi valențe în perioada actuală, motiv pentru care există o preocupare continuă în a se găsi soluții în acest sens. Suprapunerea planului profesional peste planul personal, prin muncă remote, și lipsa unei delimitări clare între cele două spații au generat provocări serioase în efortul de a se păstra un echilibru. Nivelul de stres a crescut, impactând în mod diferit performanța în activitatea profesională. Unii și-au găsit resurse interioare și s-au mobilizat pentru a face față schimbării, iar alții au avut nevoie de suport extern pentru a rămâne într-o zonă de echilibru. Iată câteva dintre cele mai actuale și creative soluții, disponibile pentru a ține angajații motivați chiar și de la distanță, recomandate de agenția de employee experience Exploratist.

Sursa foto: shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alice Gheorghe
Alice Gheorghe scrie pe domeniul Resurselor Umane (HR) si are o experienta de aproximativ sapte ani in presa scrisa. Pe Wall-Street.ro veti regasi sub semnatura ei stiri, reportaje si interviuri despre subiecte care variaza de la salarii, somaj la recrutare si tendinte in piata muncii.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Cariere »



Setari Cookie-uri