Dacă înainte de perioada pandemică, productivitatea în organizații era o adevărată provocare, ea a căpătat noi valențe în perioada actuală, motiv pentru care există o preocupare continuă în a se găsi soluții în acest sens. Suprapunerea planului profesional peste planul personal, prin muncă remote, și lipsa unei delimitări clare între cele două spații au generat provocări serioase în efortul de a se păstra un echilibru. Nivelul de stres a crescut, impactând în mod diferit performanța în activitatea profesională. Unii și-au găsit resurse interioare și s-au mobilizat pentru a face față schimbării, iar alții au avut nevoie de suport extern pentru a rămâne într-o zonă de echilibru. Iată câteva dintre cele mai actuale și creative soluții, disponibile pentru a ține angajații motivați chiar și de la distanță, recomandate de agenția de employee experience Exploratist.
Sursa foto: shutterstock
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: