Wall-Street.ro te invită, alături de cei mai importanți experți în resurse umane, la evenimentul „Reshaping HR: Ce contează în lupta pentru atragerea și reținerea talentelor”, un important forum de dezbateri dedicat pieței muncii.

Joi, 21 octombrie 2021, începând cu ora 10:00 dezbatem alături de specialiștii din industrie cele mai fierbinți subiecte ale momentului. În prima parte discutăm despre una din cele mai presante probleme cu care piața muncii se confruntă din nou într-o formă acută: deficitul de personal.

Vom sta de vorbă cu Cristina Săvuică, Chief Happiness Officer Lugera-The People Republic, Bogdan Badea, CEO eJobs România, Alexandra Tureschi, Country Human Resources Manager la Majorel Romania și cu Gina Iordan, HR Director Concelex și vom afla care sunt instrumentele care contribuie la crearea unor procese atractive și eficiente de recrutare, dar și care sunt anunțurile de joburi la care candidații reacționează cel mai bine în 2021.

Cum poate fi adaptată politica de salarizare la evoluția dinamică a pieței muncii și a economiei, este încă un subiect la care vom încerca să găsim un răspuns, alături de invitații noștri.

Înscrie-te GRATUIT la evenimentul „Reshaping HR: Ce contează în lupta pentru atragerea și reținerea talentelor”.

Cum reținem angajații valoroși. Ce beneficii extrasalariale mai au un impact real pentru angajatul anului 2021

În a doua parte a evenimentului vom afla împreună care sunt beneficiile reale, de lungă durată, prin care un angajator poate rămâne competitiv, în contextul muncii remote și hibrid care s-au impus odată odată cu evoluția pandemiei. Totodată, aruncăm o privire rapidă și în sectoarele de activitate în care munca remote nu a putut fi impusă, pentru a afla cum au încercat unele companii să reducă din stresul de pe umerii angajaților care au fost în permanență pe teren.

După mai bine de un an și jumătate de criză sanitară, angajații au noi așteptări, dar și noi preocupări. Iar dacă pandemia ne-a privat de numeroase experiențe, atât în plan personal, cât și profesional, organizațiile au gândit deja programe interne pentru a motiva și a reține angajații și colaboratorii valoroși. Aflăm care sunt acestea de la Cristina Ionescu, HR Manager Mondelez România, Elena Anghel, Chief Human Resources Officer FAN Courier, Dan Berteanu, VP Education, Bittnet Group și de la Dumitrița Ghenciu, Employer Branding Strategist la Bosch România.

„Reshaping HR: Ce contează în lupta pentru atragerea și reținerea talentelor” va avea loc la Impact Hub Floreasca (strada Gara Herăstrău nr. 2, clădirea Equilibrium) și se va desfășura în sistem hibrid.

Înscrie-te GRATUIT la evenimentul „Reshaping HR: Ce contează în lupta pentru atragerea și reținerea talentelor”.

Evenimentul poate fi urmărit și în platforma de evenimente virtuale IC Events. Participanții pot discuta sau adresa întrebări speakerilor, pot schimba cărți de vizită virtuale pe care le vor primi pe email și pot discuta pe chat direct cu alti participanți în zona de Netwoking. În plus, ei pot vizita zona expo și standurile virtuale ale partenerilor.

Puteți consulta lista specialiștilor invitați în cadrul evenimentului AICI. Lista va fi completată și cu alte numele importante din domeniu.

Reshaping HR: Ce contează în lupta pentru atragerea și reținerea talentelor” este un eveniment realizat de wall-street.ro și sponsorizat de Lugera-The People Republic, Mondelēz România și Nespresso.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Raluca Juncu
Raluca este unul din reprezentanții entuziaști și curioși ai generației Millennials. A studiat Jurnalism la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării la Universitatea din București și a urmat un master în Comunicare și Resurse Umane, în cadrul aceleiași instituții. Timp de doi ani a fost redactor la revista Forbes România și colaborator în cadrul mai multor proiecte editoriale precum Top 500 companii , Top 30 cele mai influente femei, precum și...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Cariere »



Setari Cookie-uri