In 2012, la nivel de piata, toti jucatorii isi vor concentra actiunile in jurul pretului, ca o consecinta inerenta a recesiunii. In plus, comunicarea va fi din ce in ce mai targetata, pentru a atinge fiecare categorie de public in parte, au spus oficialii Colgate-Palmolive, pentru wall-street.ro.
Dupa impactul inregistrat de piata in 2010 pe fondul crizei economice, in 2011 oficialii companiei spun ca au observat o usoara revenire a consumului.

„Merita sa punctam totusi unul dintre efectele puternice pe care criza l-a avut asupra acestuia.Consumatorii sunt acum mult mai atenti la produsele pe care le cumpara, cantaresc cu grija raportul calitate – pret si iau o decizie in cunostinta de cauza. Astfel, in 2012, mizand pe calitatea produselor noastre deja existente si pe noile aparitii din game, asteptam rezultate pozitive”, au declarat oficialii companiei.

Reprezentantii Colgate-Palmolive observa ca romanii analizeaza mult mai bine toti factorii in timpul procesului de achizitie. Acestia renunta la instinctul de moment si, astfel, isi schimba multe dintre reperele pe care le aveau inainte.

„In continuare, pentru cresterea consumului, vom miza pe acelasi punct forte – informarea. Vom oferi consumatorilor recomandari si sfaturi pentru sanatate si frumusete, prin campanii nationale media si in-store”, mai spune oficialii companiei, care au adaugat ca bugetul de marketing si promovare nu va inregistra mari schimbari fata de anul trecut.

Oficialii companiei spun ca se vor axa in continuare pe atragerea de noi talente.

“Noul consumator” a devenit pragmatic, influentat in decizia de cumparare de diferentele de pret sau de promotii. Insa acest aspect nu il determina sa aleaga neaparat produsul cu pretul cel mai mic, ci produsul care prezinta raportul optim intre cost si calitate. Puterea de cumparare a scazut, insa dorinta pentru calitate a ramas aceeasi, spun oficialii companiei.

Bugetele clientilor pentru bunuri de larg consum sunt mai mici, direct proportionale cu veniturile mai mici pe care le obtin lunar. Lista de cumparaturi este realizata cu mult mai mare rigoare, insa avantajul produselor FMCG este ca vor fi intotdeauna prezente acolo. Mai departe, sta in puterea fiecarui jucator de pe piata sa-i convinga pe romani de avantajele produselor lui, considera acestia.

Colgate-Palmolive este lider mondial si local in igiena orala.Colgate-Palmolive (Romania) este prezenta pe piata romaneasca din 1992 si are un portofoliu ce cuprinde marci locale si internationale: Colgate, Lady Speed Stick, Mennen Speed Stick, Palmolive, Axion, Ajax, Protex, Super Cristal, Norvea si D'Amaris.


Sursa Foto:Freedigitalphotos.net

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri