De luna aceasta, Home Garden, brandul romanesc cu cel mai mare portofoliu de produse de pe piata conservelor de legume, fructe si peste se prezinta cu o noua imagine. Rebranding-ul a cuprins mai multe etape: audit de brand, redesenarea identitatii vizuale, trasarea strategiei de brand si de comunicare, respectiv implementarea acesteia.

Brandul Home Garden se afla in portofoliul companiei Safeway, companie inceputa acum 20 ani ca o mica afacere de familie lansata la Cluj-Napoca, care a devenit in timp un jucator important pe piata conservelor.

Necesitatea unei schimbari

La baza rebranding-ului a stat nevoia de a conecta brandul Home Garden la cerintele actuale de consum: produse naturale, care nu au nevoie de conservanti chimici pentru a se pastra in timp. Cu peste 100 de produse in portofoliu, care acopera nevoia unei alimentatii echilibrate (sunt la fel de nutritive in comparatie cu alimentele proaspete) si care permit experimentarea in bucatarie intr-un timp relativ scurt si la un pret accesibil, brandul Home Garden s-a reinventat privind gatitul ca joc.

Noua identitate


Usor de recunoscut, moderna si mult mai de impact, noua identitate subliniaza mai bine esenta contributiei Home Garden la la nevoile cotidiene ale consumatorilor. E un pas mai aproape de consumatorii care isi doresc o masa bogata, dar carora le e dificil de a gasi produse care dincolo de un aspect atragator, sunt si de calitate.

"Gatesti de nu te plictisesti"

Odata cu noua schimbare de imagine, brandul vrea sa atraga categorii de audienta la fel de diverse precum produsele din portofoliu, iar campania de comunicare asociata acestui rebranding isi doreste sa transforme gatitul intr-o joaca, de aici si noul slogan: "Gatesti de nu te plictisesti".

"Cu acest rebranding ne dorim sa comunicam cat mai bine faptul ca produsele Home Garden te ajuta sa mananci bine, divers si sanatos, sa fii creativ in bucatarie si sa economisesti si timp. Vrem sa le spunem romanilor ca poti manca bine acasa, gatind rapid, dar fara a face nici un fel de compromisuri” a declarat Ghassan Shakhshir, director de marketing al Home Garden.

Rebranding-ul este sustinut printr-o campanie de comunicare in outdoor, care a inceput deja in Cluj-Napoca, Bucuresti, Oradea, Suceava", cu mesajul general "Unii vad doar niste conserve, altii vad o masa rapida si mai mult timp cu familia", alaturi de comunicarea in social media si PR, prin care Home Garden ofera ocazia romanilor sa afle mai multe despre brand si calitatea produselor Home Garden.

Safeway International este unul dintre liderii distributiei nationale de produse alimentare si alcoolice, cu 20 de ani de experienta in domeniu. Home Garden, marca proprie a Safeway International, a intrat pe piata produselor la conserva in anul 2004, in scurt timp reusind sa se impuna ca lider al pietei de conserve din punct de vedere al marimii portofoliului, care acopera game de legume, fructe, peste, muraturi, gemuri si mancaruri.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri