Piata produselor de ingrijire pentru copii cu varste pana in 3 ani va continua sa creasca usor si in 2018. Potrivit estimarilor reprezentantilor Superfood Company, in 2017, alimentele pentru copii, produsele pentru ingrijirea sugarului, gama produselor de puericultura mica si mare si produsele destinate proaspetelor mame au inregistrat vanzari mai mari fata de anul precedent, tendinta care va continua si acest an.

“Noi am avut un ritm de dezvoltare putin peste nivelul pietei, astfel ca am reusit sa crestem cota de piata pentru mai multe dintre gamele noastre. In prezent, suntem intr-un proces accelerat de maturizare pentru multe dintre produsele pe care le avem in portofoliu, prin urmare 2018 va fi, pentru Superfood Company, un an al evolutiei, al cresterii consistente si al consolidarii pozitiei pe aceasta nisa”, a declarat Daniel Daraban, Director General al Superfood Company.

In acest moment, Superfood Company are un portofoliu dedicat nou-nascutilor, sugarilor si copiilor cu varsta pana in trei ani. In afara cresterii vanzarilor, 2017 a marcat pentru Superfood Company si aducerea a trei noi marci in portofoliu: gamele de produse pentru copii Nuby (disponibile deja in Auchan, Cora, Carrefour si DM Drogerie Markt) si Nattou, precum si ceaiurile ecologice Neuner’s. De asemenea, una dintre cele mai vandute game, Baby Nova, se distribuie incepand de anul trecut si in lantul de hipermaketuri Kaufland.

Superfood Company este o companie germano-romana si se numara printre jucatorii importanti de pe piata locala de import si distributie de produse pentru copii din categoria de varsta 0-3 ani. Compania activeaza pe piata romaneasca din 1992 si a fost fondata de omul de afaceri german, Johan Georg Hibler. Sediul central se afla pe Soseaua de Centura a Bucurestiului, iar la nivel national Superfood Company detine sase sucursale situate in Braila, Brasov, Cluj-Napoca, Craiova, Iasi si Timisoara.

Produsele electronice pentru...
Citeste si: Produsele electronice pentru varstnici, o piata de 1 mil. euro

Produsele importate sunt distribuite pe diverse canale: marile lanturi de farmacii, farmaciile independente, spitale, cele mai importate lanturi de hypermarketuri si supermaketuri din tara, canalele de comert traditional. Superfood Company are in portofoliu si produse pe care le distribuie in parteneriat cu branduri precum Beiersdorf, Bella, S&C Johnson, Colgate, GlaxoSmithKline si detine si un magazin on-line, dedicat in principal proaspetelor mame si bebelusilor.