FlixTrain isi continua strategia de expansiune in 2020. Dupa o perioada de succes de un an si jumatate in Germania, FlixMobility va lansa brandul FlixTrain si in alte piete europene. Incepand cu anul 2020, primele trenuri verzi vor conecta mai multe orase din Suedia,in timp ce in Germania vor fi disponibile si mai multe destinatii. In Franta, Guvernul deruleaza teste de echilibru economic pe diverse rute. La nivelul intregului sector feroviar, cea mai mare provocare este contractarea trenurilor.

Trenuri verzi in Scandinavia: FlixTrain confirma intrarea pe piata in 2020

La doi ani de la lansarea pe piata din Germania, primele trenuri internationale operate de FlixTrain sunt fi disponibile si in Suedia. Incepand cu prima jumatate a anului 2020, trenurile verzi vor circula pe rutele Stockholm – Malmo si Stockholm – Gothenburg.

"Observam o cerere tot mai mare pentru servicii feroviare in Suedia, iar FlixTrain va oferi cea mai accesibila alternativa de pe piata fara a compromite calitatea serviciilor si accesibilitatea. In plus, FlixTrain va contribui in mod semnificativ la tranzitia catre servicii de mobilitate sustenabile", a declarat Peter Ahlgren, Managing Director FlixBus Suedia.

Primii pasi in pietele recent liberalizate: Autoritatile de reglemetare testeaza posibilitatea FlixTrain in Franta

In primavara anului 2019, FlixTrain a facut publice planurile preliminarii necesare intrarii pe piata transportului feroviar de pasageri din Franta. Autoritatea de reglementare nationala, ARAFER, a cerut partilor interesate sa prezinte planurile pentru 18 luni inainte de a incepe operatiunile. La cerere, ARAFER deruleaza in prezent teste de echilibru economic pentru diverse rute.

Piata transportului feroviar din Franta urmeaza sa fie liberalizata din 2021. FlixTrain va evalua posibilitatea de a intra pe piata din Franta in 2020, termenul limita pentru aplicatie.

„Liberalizarea este o oportunitatea unica de a crea o oferta extinsa de servicii de mobilitate pentru pasagerii francezi”, a explicat Yvan Lefranc-Morin, Managing Director FlixBus Franta.

FlixTrain in Germania: Noi destinatii din decembrie si noi rute din primavara 2020

Pe langa planurile de extindere la nivel international, numarul trenurile verzi continua sa creasca si pe piata din Germania. Dupa ce FlixTrain a inceput sa opereze rutele dintre Berlin si Stuttgart (via Frankfurt) si Hamburg si Koln in 2018, noi trenuri au fost adaugate retelei in 2019. Din 15 decembrie, sapte noi orase (printre care, Aachen, Leipzig, Halle (Saale) si Erfurt) au fost adaugate pe rutele Berlin – Koln sau Berlin – Stuttgart. Din primavara 2020, FlixTrain a anuntat ca va lansa o noua ruta intre Stuttgart si Hamburg.

FlixTrain este in discutii cu mai multi producatori de trenuri

In Germania, FlixTrain opereaza in prezent cateva trenuri reconditionate care au apartinut anterior Deutsche Bahn. Trenurile necesare pentru a sustine expansiunea in Germania, dar si pe noile piete din Europa vor fi atat trenuri reconditionate, cat si trenuri complet noi. Furnizorul de servicii de mobilitate este deja in discutii cu o serie de producatori de trenuri. FlixTrain isi propune ca toate trenurile sale sa fie alimentate 100% cu energie regenerabila, cum este in prezent cazul trenurilor operate in Germania. Mai mult de un milion de pasageri au calatorit cu trenurile FlixTrain, alimentate in proportie de 100% cu energie verde furnizata de Greenpeace Energy, in Germania, intr-un an de la lansare.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri