TOPGEL este în prezent cel mai mare producător român de îngheţată şi în top 3 jucători pe piaţa din România. Puţini ştiu, însă, că totul a început ca o afacere de familie, acum mai bine de 25 de ani. Ceea ce a fost iniţial un atelier în care se crea un răsfăţ dulce, pe placul tuturor, este astazi o afacere cu peste 20.000 de clienti in toata Romania, cu 24 de puncte de distributie si o flota proprie care distribuie pe intreaga suprafata a tarii cele peste 50 de sortimente si arome de inghetata produse.

Cum a început povestea TOPGEL

Prima fabrică TOPGEL s-a deschis în 1994, în Craiova. Ulterior, producţia a fost mutată la Cârcea, aproape de Craiova. Iniţial se producea doar îngheţată la vafă, însă, pentru a răspunde dorinţei oamenilor de a explora gusturi şi arome noi, gama de sortimente a fost extinsă, ceea ce a contribuit foarte mult la succesul afacerii. Pasul următor a fost extinderea business-ului şi pe piaţa produselor de patiserie.

În prezent, portofoliul de produse TOPGEL include peste 50 de sortimente şi arome de îngheţată şi o gamă variată de napolitane, dar este în continuă extindere.

Secretul dezvoltării unei afaceri de familie către un business de anvergură a constat în consolidarea stabilităţii şi în ridicarea produselor la înalte standarde de calitate, totul la preţuri accesibile. Cheia succesului a fost efortul susţinut pentru a investi continuu în propria reţea de distribuţie, în echipamente de producţie performante, în respectarea standardelor de calitate, dar mai ales creşterea capacităţii de producţie şi de dezvoltare rapidă a unor produse noi, de la reţetă până la ambalare.

De la vafe, la sortimente speciale

Ingredientele secrete ale delicioaselor îngheţate TOPGEL sunt imaginaţia şi curiozitatea. Acestea au stat la baza creării celor peste 50 de sortimente şi produse care menţin compania în top, în ciuda unei pieţe cu o concurenţă acerbă. “Ne-am jucat întotdeauna cu ingredientele și aromele care definesc produsele TOPGEL. Le-am îmbinat întotdeauna cu pasiunea și dorința pentru experiențe și gusturi noi și am creat deserturi delicioase pe placul oamenilor”, spun reprezentanţii companiei.

Cele mai apreciate îngheţate sunt Bambino, cornetul Cool, Sandwich-Club, Vanilio sau Amandino; aromele cele mai căutate sunt cele de vanilie şi cacao, dar truffee şi biscottion au înregistrat o creştere remarcabilă în ultima perioadă.

Pe partea de patiserie, cele mai apreciate deserturi sunt napolitanele crocante cu creme diverse și arome.

TOPGEL are o capacitate medie de producţie de 70 tone îngheţată pe zi, cea maximă putând ajunge la 100 tone pe zi. În 2019 producţia a fost de 5.000 tone îngheţată.

Responsabilitatea faţă de consumatori şi comunitate

Piaţa producţiei de îngheţată evoluează de la an la an, iar preferinţele consumatorilor se modifică în permanenţă. Pentru TOPGEL prioritatea a fost mereu aceea de a oferi consumatorilor îngheţata în cele mai bune condiţii, iar eforturile făcute în acest sens au poziţionat această companie cu capital 100% românesc în topul celor mai importanţi producători şi distribuitori.

În 25 de ani, TOPGEL a devenit de la o afacere de familie, una dintre cele mai puternice companii din zona Craiovei. Responsabilitatea faţă de consumatori nu se reduce doar la produsele proprii, ci şi la rolul avut în comunitate. Din dorinţa de a contribui activ la două sectoare importante, sănătatea şi educaţia, compania a alocat în ultimii 8 ani aproximativ 330.000 de euro pentru dotarea spitalelor de stat din Craiova cu echipament medical şi pentru sprijinirea activităţii asociaţiilor locale din domeniul sănătăţii.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri