Lanțul de cafenele 5 to go va lansa noi produse în noiembrie

Grupul 5 to go a înregistrat în luna octombrie a acestui an cele mai bune rezultate pe 2020, la nivelul cifrei de afaceri. Deși anul a început cu planuri optimiste, criza sanitară mondială, care a afectat și România, a pus sub semnul întrebării evoluția afacerilor, în special în domeniul HoReCa. Rezultatele din luna octombrie se apropie de performanța anului precedent și sunt efectul unui trend crescător al ultimelor luni, la nivel de vânzări și medie de bon. În plus, 5 to go va lansa noi produse în luna noiembrie.

Rezultatele financiare sunt susținute de extinderea lanțului de cafenele 5 to go, care a reușit chiar și în acest context să deschidă noi locații, conform planului de dezvoltare pentru acest an. Astfel, din cele 100 de locații noi pentru a fi deschise în 2020, până la finalul lunii octombrie grupul 5 to go a reușit să ajungă la 85, dintre care 12 sunt în amenajare.

Ne dorim ca trendul ascendent să nu se oprească aici și să putem susține ritmul de creștere al numărului de locații și cu performanțe financiare solide. Îmi păstrez optimismul care m-a caracterizat în toată această perioadă cu privire la obiectivul de 100 locații noi deschise anul acesta. Dacă îl vom îndeplini, ajungem la un total de 220 în întreaga țară, ceea ce aduce o dimensiune amplă fenomenului 5 to go. Din păcate, acest an a venit și cu părți mai puțin bune, 7 cafenele au fost închise temporar, 3 au fost relocate, iar altele 10 au fost închise definitiv, a declarat Radu Savopol, co-fondator 5 to go.

Dezvoltarea 5 to go a continuat și la nivel de portofoliu, cu produse noi, create pentru a răspunde cerințelor consumatorilor. În această direcție, în luna noiembrie se va lansa un nou produs marca 5 to go.

Citeste si:
S-a deschis prima croissanterie din România
S-a deschis prima...

Mă refer la lansarea cafelei IBRIK by 5 to go, pungi de 100g și 250g, dar și a gamei de cafea de specialitate Fresh Roasted Coffee – Lucky Cats. Pe 16 noiembrie avem noi surprize, vom lansa un produs inovator, care credem că va câștiga rapid popularitate. Toate deciziile noastre de business din acest an au avut ca obiective comune sănătatea și siguranța clienților și a echipei. Pentru asta, în perioada următoare vom pune focus pe două produse bogate în vitamina D: sucul fresh de portocale și iaurtul cu cereale.

Radu Savopol

Citeste si:
5 to go vrea să deschidă alte 100 de cafenele în 2021
5 to go vrea să deschidă alte...

Din dorința de a extinde cât mai mult brandul și de a face cunoscut conceptul Pro Unit, grupul 5 to go a implementat în ultimele luni un parteneriat pe o perioadă de 3 luni cu Unilever, o colaborare care s-a materializat în 20 de puncte de vânzare dezvoltate de Betty Ice.

Pro Unit este un serviciu pe care 5 to go îl oferă unui business deja existent, care își poate completa gama de produse cu cele marca 5 to go. Din targetul acestui an, de 100 de noi locații, 20 sunt în regim Pro Unit.

5 to go a luat naștere în 2015, iar în prezent a depășit pragul de 200 de locații și este cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România. Radu Savopol și Lucian Bădilă sunt fondatorii 5 to go.

Citeste si:
Topul celor mai frumoase locuri din care să lucrezi, dacă ai un job...
Topul celor mai frumoase...
Sursa foto: 5 to go
Despre autor
Cristina Marin
Cristina Marin s-a alăturat redacției la începutul anului 2020, cu puțin timp înainte de declanșarea pandemiei. Coincidență sau nu, cei peste trei ani petrecuți în cadrul rețelelor private de sănătate din România au ajutat-o să înțeleagă mai bine relația dintre pacient și sistemul de sănătate autohton despre care scrie în prezent la publicația Wall-street.ro. Cristina se află în permanentă legătură cu medicii din spitalele românești și...

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri