DocProcess deschide un birou comercial în SUA, orașul Austin, statul Texas acesta urmând a fi condus de către Salim Sunderji, recent numit CEO la nivelul întregului grup.

„Odată cu intrarea Morphosis Capital în acționariatul DocProcess, am dezvoltat împreună o strategie de expansiune a companiei pentru a deveni un jucător global. Ne dorim să fim prezenți pe piețe importante din întreaga lume nu doar prin serviciile pe care le oferim, dar și prin puncte de lucru locale.”, a declarat Liviu Apolozan, președinte și VP strategie, DocProcess.

Salim Sunderji va conduce biroul din Austin și se va concentra pe construirea unei echipe locale și atragerea de clienți noi pe piața americană. Pe lângă dezvoltarea operațiunilor din SUA, Salim Sunderji este responsabil și pentru stabilirea de parteneriate globale și extinderea serviciilor DocProcess în Marea Britanie, Orientul Mijlociu și India.

„Beneficiul major oferit de platforma de Business Ecosystem Automation a DocProcess este că se adresează tuturor tipurilor de companii, indiferent de industria în care activează. Fără să își modifice infrastructura de lucru sau procesele interne, prin intermediul soluțiilor noastre personalizate, companiile își pot îmbunătăți și eficientiza activitatea. Mă aștept ca soluțiile DocProcess să fie la mare căutare pe piața SUA, unde pandemia globală a schimbat modul în care companiile funcționează și colaborează între ele și cu instituțiile publice,” a menționat Salim Sunderji, CEO și coordonatorul biroului din SUA al DocProcess.

Biroul din Austin este cea de-a treia locație deschisă de DocProcess în afara României. În 2018, compania a inaugurat un centru de cercetare și dezvoltare în Grenoble, Franța, iar în aprilie 2020 compania a deschis un birou comercial în Paris. Din numărul total de 63 angajați DocProcess, 17 lucrează în birourile din afara României.

Având în vedere rapiditatea cu care transformarea digitală ajunge să fie din ce în ce mai importantă pentru companiile din întreaga lume, compania se așteaptă ca solicitările pentru automatizare și eficientizare a fluxurilor de lucru să crească exponențial pe piața americană, europeană, în Orientul Mijlociu și Asia.

Conform unui sondaj PwC, 48% din directorii financiari (CFO) au în agendă accelerarea inițiativelor de automatizare și implementarea lucrului de la distanță, iar 49% din directorii executivi (CEO) vor mări semnificativ bugetele de investiții pentru transformare digitală.

Principalele beneficii ale implementării platformei de Business Ecosystem Automation a DocProcess sunt accelerarea proceselor operaționale prin reducerea considerabilă a numărului de ore lunare pentru procesarea facturilor și plăților, economiile de numerar, precum și o mai bună luare a deciziilor datorită accesului la date de calitate și în timp real.

Implementarea transformării digitale conduce către o mai mare agilitate, flexibilitate și scalabilitate prin extinderea rapidă a numărului de clienți, parteneri sau furnizori fără a fi nevoie de angajarea de personal suplimentar. În contextul modelului de muncă de la distanță devenit din ce în ce mai popular din anul 2020, platforma de Business Ecosystem Automation oferă conectivitate oricând și de oriunde atâta timp cât există o conexiune la internet.

Compania livrează soluții de automatizare unor companii globale precum Carrefour, Cora, Mondelez, Strauss, eMAG și unor companii antreprenoriale românești precum E-Boda, Altex și Flanco.

DocProcess oferă soluții de Business Ecosystem Automation de ultimă generație care ajută companiile să eficientizeze și să automatizeze procesele. Prin platforma DocProcess, companiile pot combina soluții pentru a se potrivi nevoilor lor operaționale în continuă schimbare și pot conecta toate aspectele fluxurilor de lucru: Purchase-2-Pay, Or-der-2-Cash, facturare electronică, logistică, contract management, procese de reconciliere și multe altele. Toate armonizate cu soluții de administrare documentară și arhivare electronică. DocProces a fost înființată în 2005 de Liviu Apolozan și are, în prezent, birouri în București, Brașov, Paris, Grenoble și Austin.

Sursa foto: Cybrain

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri