Compania Transavia anunta majorarea capitalului social cu 5 milioane de euro, fata de 1,2 milioane euro, capital social initial.

„Majorarea masiva de capital a fost efectuata pentru a sustine obiectivele de business programate pentru 2007” declara Ioan Popa, managerul general Transavia si detinatorul a peste 99,99% din actiunile companiei. Capitalul social Transavia ajunge in prezent la 6,2 milioane euro, majorarea actuala fiind efectuata prin aportul actionarului majoritar, Ioan Popa, anunta un comunicat al companiei.

\Anul trecut, compania Transavia a crescut investitiile cu 57% fata de 2005, iar profitul a ramas aproximativ constant, la aproximativ 5,5 milioane euro, acest lucru datorandu-se faptului ca societatea a investit peste 11 milioane de euro din fonduri proprii.

“Transavia a continuat sa se dezvolte si sa-si consolideze pozitia in industria din care face parte- astfel in 2007, planurile de investitii vizeaza finalizarea constructiei si achizitionarea tehnologiei necesare fabricii de produse finite, lansarea acesteia in toamna, precum si extinderea gamei de sortimente de carne de pui”, precizeaza directorul general Transavia, Ioan Popa.

Ca obiective de business pe anul in curs, Transavia isi propune consolidarea pozitiei de lider absolut pe piata interna, o crestere a cifrei de afaceri de la 42 milioane euro in 2006 la 50 de milioane euro si a profitului estimat la cca 8 milioane euro.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri