Călătorii din toată țara care doresc să achiziționeze bilete de tren CFR Călători au la îndemână o nouă alternativă rapidă pentru plata călătoriilor: aplicația 24pay. 24pay și CFR Călători anunță un parteneriat care va extinde gama de plăți disponibile în aplicația pentru transportul în comun, facilitând utilizatorilor accesul la călătorii cu trenul.

Utilizatorii 24pay pot achiziționa bilete la trenurile CFR Călători pentru orice rută deservită la nivel național, direct din aplicație. Astfel, călătorii pot efectua plăţi oricând şi de oriunde, au la dispoziţie toate informaţiile privind rutele de interes, trenurile şi orarul acestora, pot achiziţiona bilete rapid şi simplu, le pot vizualiza şi prezenta conductorului direct de pe telefon (fără a fi necesară tipărirea).

Pentru achiziția unui bilet de tren, utilizatorul accesează meniul aplicației, secțiunea „Transport – Tren CFR Călători” și selectează informațiile pentru călătoria sa: stația de plecare, cea de sosire și data plecării. Pentru a finaliza achiziţia, utilizatorul trebuie să aleagă una dintre opțiunile de tren oferite, clasa/tipul de vagon, precum şi numărul călătorilor, locurile dorite şi să adauge adresa de e-mail, unde va primi biletele în format electronic. În pasul final, utilizatorul va confirma suma totală, va efectua plata direct din aplicaţie și va primi biletele de tren la adresa de e-mail furnizată.

Serviciul este disponibil pentru toate rutele operate de CFR Călători și se adresează tuturor celor care călătoresc cu trenul, inclusiv unor beneficiari de facilități sau reduceri: studenți, elevi sau cei care dețin carduri Tren Plus. Pentru a beneficia de aceste tarife reduse, călătorii trebuie să se prezinte o dată pe an la agențiile sau casele de bilete CFR Călători pentru emiterea unui ID, respectiv a unui card fizic nominal. Informaţiile asociate acestor carduri/ ID-urile se introduc în aplicaţie pentru a beneficia de tarifele reduse.

„Noul parteneriat încheiat cu CFR Călători contribuie la atingerea a două obiective extrem de importante în implementarea strategiei 24pay: extinderea portofoliului prin servicii relevante şi diversificarea opțiunilor de plată pe segmentul transportului în comun. Avem peste 1,5 milioane de utilizatori care folosesc 24pay pentru a-şi rezolva rapid plăţile recurente, indiferent că vorbim despre achitarea unei facturi, cumpărarea unui bilet de autobuz sau plata serviciilor de parcare”, a declarat Utku Ogrendil, CEO PayPoint România şi 24pay.

“Cerințele pasagerilor ne impulsionează să ne adaptăm constant noilor tendințe digitale. Prin acest parteneriat cu 24pay, ne dorim să extindem canalele de distribuție online a biletelor de tren CFR Călători. Astfel, persoanele care doresc să cumpere bilete de tren online, vor avea la dispoziție, pe lângă aplicația “CFR Călători bilete online”, și aplicația 24pay”, a declarat Traian Preoteasa, Directorul General al CFR Călători.

Aplicația 24pay pune la dispoziția utilizatorilor mai multe servicii de plată într-un singur loc și poate fi folosită atât pentru achiziția biletelor de transport în comun, cât și pentru achitarea facturilor, plata parcării, reîncarcare electronică sau pentru a accesa servicii de entertainment.

Sursa foto: Shutterstock / Vlad Ispas

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Ionut Sisu
Ionuț Șișu scrie pentru Wall-Street.ro din anul 2011, iar în prezent ocupă funcția de redactor-șef adjunct . El și-a început activitatea în presă în 2007, în departamentul de limbă engleză al Mediafax monitorizare. În perioada 2008-2009, Ionuț a acoperit domeniile piețe de capital și finanțe personale în cadrul Business Standard, publicația de afaceri a trustului Realitatea-Cațavencu. După o scurtă perioada de timp în cadrul Corect...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri