Prezent la Bucharest Food Expo, cea de a doua ediție a expoziției dedicate alimentelor și băuturilor, brandul recent înființat Don Fabrizio profită de ocazie pentru a-și face cunoscute produsele, oferind în același timp câteva impresii despre târgul intens promovat și de Ministerul Agriculturii.

"Brandul don Fabrizio a luat naștere în decembrie 2022, practic suntem noi pe piață. Pentru noi este prima participare", a declarat pentru wall-street.ro Neculai Vrânceanu, administrator și fondator al brandului don Fabrizio - blaturi de pizza și pizza romana precoapte.

Acesta a explicat că organizarea târgului i se pare ok, deși, spune el, se putea și mai bine comparativ cu alte târguri la care a participat echipa Don Fabrizio în calitate de vizitatori la târguri similare din străinătate.

Cu toate acestea, arată Neculai Vrânceanu, este un pas înainte pentru segmentul Horeca, adăugând faptul că sigur se poate și mai bine, dar pentru moment echipa este mulțumiță de ceea ce a găsit aici.

La momentul actual suntem furnizori în retail pe ce înseamnă zona gastro, iar la raft, pentru clientul final, cu două produse - pizza romana și teglia romana sub brandul Don Fabrizio. Suntem prezenți în Carrefour, Kaufland, avem contracte încheiate cu Auchan, iar probabil că în viitorul apropiat vor urma Selgros și alți operatori din retail.

Neculai Vrânceanu, administrator și fondator Don Fabrizio

Antreprenorul mai spune că brandul se adresează atât clientului casnic cât și segmentului Horeca.

Totodată, acesta afirmă faptul că avantajele utilizării blaturilor pinsa romana, teglia romana, precum și pizza rotundă, clasică, de 32 cm, sunt în primul rând de ordin economic. Astfel, conform acestuia, pentru clientul casnic prețul unui produs făcut acasă, spre exemplu în cazul unei pizza Margherita, ajunge să fie de maximum 25 de lei.

Neculai Vrânceanu mai spune și faptul că brandul are pentru moment locații în Shopping City Piatra Neamț, în Focșani, în mall-ul din Corbeanca, produsele fiind testate întâi în locațiile companiei.

De asemenea, acesta nu exclude ca în viitorul apropiat Don Fabrizio să dezvolte o franciză proprie pe segmentul de pizza.

Nu în ultimul rând, trebuie spus că echipei i s-a alăturat, în calitate de consultant, și chef-ul Fabrizio Sacchi, care este din Roma și care spune că în România se simte exact ca acasă.

"În termeni de investiții, cred că în următorii 20 de ani România va fi exact cum era Italia în anii '80", a concluzionat acesta.

Sursa foto: Wall-street.ro

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Luca Dinulescu
Luca Dinulescu este jurnalist, activând anterior pentru publicații precum Digi 24, Adevărul sau Academia Cațavencu. A desfășurat de asemenea o activitate publicistică constând în patru volume publicate, între acestea numărându-se proză, nuvele și benzi desenate. Este absolvent de Regie Film și a fost de asemenea posesor al bursei J.W.Fulbright pe scenaristică și regie de film.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri