Cel mai mare lanț de restaurante cu program zilnic din Bulgaria, Happy, intră pe piața din țara noastră. Primul restaurant din România este planificat să se deschidă la sfârșitul primei jumătăți a anului 2024, în AFI Cotroceni, cu o suprafață de aproximativ 730 mp.

„Primul pas este făcut deja, pentru că Happy Restaurants este cunoscut de o parte dintre românii care își petrec vacanțele în Bulgaria sau în alte orașe din Europa, iar în curând vom avea onoarea de a-i primi în restaurantele noastre și de aici”, a declarat Ivan Popov, CEO al Happy Restaurants.

Intrarea în România face parte din planul de dezvoltare globală a companiei, care vizează creșterea de la 40 la 70 de locații până în 2030 și atingerea de noi piețe, inclusiv Emiratele Arabe Unite (Dubai).

Pe piața locală, Happy Group intenționează să deschidă cel puțin 5 restaurante în următorii 5 ani în București.

„Happy Restaurants este un nume consacrat în regiune, au deja locații de top în orașe precum Londra și Barcelona și suntem mândri să fim prima lor alegere pentru România”, a adăugat Sorin Scîntei, Center Manager AFI Cotroceni.

Brandul Happy a fost ales "Marca preferată" în Bulgaria în ultimii 14 ani consecutivi, conform IPSOS.

În 28 de ani, lanțul european de restaurante a ajuns la peste 40 de locații în Europa, 35 de restaurante în Bulgaria, 5 în Spania, în Londra, Marea Britanie, cu un obiectiv de 40 de milioane de clienți în fiecare an.

Happy London a fost desemnat cel mai bun restaurant din Londra de către British Restaurant Awards 2022 și 2023 și premiat pentru cea mai bună echipă de ospitalitate pentru 2022 și 2023, printre alte 25.000 de restaurante și 1.000.000 de persoane care au votat.

Sursa foto: Happy restaurants

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri