Funizorul de servicii medicale private MedLife a inregistrat, anul trecut, o cifra de afaceri de 12,7 milioane euro, in crestere cu 67% comparativ cu 2006, iar in acest an mizeaza pe un avans de 70% la peste 21 milioane euro.
"In anul 2007 am reusit sa ne atingem principalul obiectiv, acela de a cuceri pozitia de lider pe piata romaneasca de servicii medicale integrate private, depasind nivelul de crestere al pietei, care s-a situat in jurul a 28-30%", a declarat directorul companiei, Ciprian Ciobanu (foto).

Investitiile din 2007 s-au ridicat la sase milioane euro si au fost destinate pentru lucrarile de constructie si finisare a hyperclinicilor MedLife din Timisoara si Cluj-Napoca, precum si amenajarea si dotarea unei noi hyperclinici in Bucuresti, care va fi deschisa in luna februarie din acest an.

Anul trecut, numarul abonatilor MedLife s-a dublat, la 130.000 de clienti din peste 1.300 de companii, iar pe segmentul clientilor platitori per serviciu s-a inregistrat o crestere de 72% fata de 2006.

Pentru acest an, MedLife mizeaza pe o crestere a cifrei de afaceri de circa 70%, la peste 21 milioane de euro, in conditiile in care piata serviciilor medicale private va mentine un ritm de crestere de 30%, pana la 300-400 milioane euro.

In prima parte a anului 2008, MedLife va deschide o hyperclinica la Timisoara si un centru medical in Cluj-Napoca, urmand ca celelalte trei locatii incluse in planul de extindere al companiei, respectiv Iasi, Brasov si Constanta, sa fie finalizate in prima parte a anului 2009.

Investitia totala in constructia celor cinci hyperclinici si spitale private este de 25 milioane dolari, din care 14 milioane dolari sunt asigurate din fonduri proprii si 11 milioane dolari este finantare primita de la International Finance Corporation (IFC).

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri