Retailerul Real Romania, parte a grupului german Metro, va aloca, in 2009, circa 60 milioane de euro in deschiderea a trei noi hipermarketuri, ajungand astfel la investitii totale de circa 80 milioane de euro in acest an, a declarat directorul general al retelei Real, Tjeerd Jegen, scrie NewsIn.
"Pentru anul 2009 ne-am propus continuarea planurilor de expansiune prin deschiderea a trei noi magazine, ceea ce presupune o investitie medie estimata la aproximativ 20 milioane de euro pentru fiecare magazin", a declarat Tjeerd Jegen.

Expansiunea retelei va continua, cel mai probabil, spre finalul lui 2009, la fel ca in anul precedent, cand reteaua s-a extins cu patru noi hipermarketuri in cinci saptamani.

Real face parte din grupul german Metro si are in Romania circa 7.600 de angajati, iar reteaua de magazine numara in prezent 21 de unitati, ultima fiind deschisa in aprilie 2009 la Constanta, in urma unei investitii de circa 20 milioane de euro.

Anul trecut, compania a investit peste 120 milioane de euro in extinderea retelei la nivel national. Real Romania a deschis, in 2008, sase hipermarketuri, ultimul dintre acestea fiind inagurat la Suceava, in luna decembrie, locatie ce a necesitat o investitie de circa 22 milioane de euro.

Real Hypermarket Romania, prezent pe piata locala din anul 2006, a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 2,35 miliarde lei, in crestere cu 92% fata de anul anterior, cand a raportat un business de 1,22 miliarde lei.

Principalii competitori ai retailerului pe piata autohtona a hipermarketurilor sunt Carrefour, Kaufland (Schward Group), Auchan, Cora (Louise Delhaize ) si operatorul romanesc al magazinelor Pic.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri