Afacerile companiei de curierat UPS Romania au crescut in 2009 cu 25%, la 15 milioane euro, si estimeaza pentru anul acesta o majorarea a businessului la 18,7 milioane euro, a declarat directorul general al companiei, Iulia Nartea.
"In 2009 am inregistrat o cifra de afaceri de 15 milioane euro, cu 25% mai mare decat in 2008 cand afacerile s-au ridicat la 12 milioane euro. Anul acesta estimam o crestere a afacerilor cu 25%, bazandu-ne pe clienti noi, respectiv companii si persoane fizice", a precizat Nartea, citata de NewsIn.

Compania de curierat UPS Romania a inaugurat noul centru regional, in apropierea Aeroportului Otopeni Bucuresti, cu o suprafata de 2.500 metri patrati, din care 1.500 metri patrati reprezinta magazia. Reprezentantii companiei nu au precizat suma investitiilor in noul sediu.

"Sortarea si verificarea coletelor se face de catre personal specializat. Centrul din Otopeni va deservi 60% din teritoriul Romaniei, distributia facandu-se in Bucuresti, Sudul si Estul tarii, cu o flota de 60 de masini. Capacitatea maxima de sortare depaseste 4.000 de colete pe ora, de patru ori mai mult decat capacitatea anterioara. Romania este hub de tranzit pentru Bulgaria si Grecia la import si export", a explicat Iulia Nartea.

UPS a intrat pe piata din Romania in 1990, prin intermediul contractorului de servicii autorizat Romtrans, iar din 2000 prin Trans Courier Service, o companie a Romtrans, achizitionata de UPS in 2008.

In prezent, compania de curierat are 136 de angajati in Romania si opereaza zilnic intre Otopeni si principalul sau centru aerian european din Koln, Germania, asigurand o conexiune intre clientii romani, restul Europei si alte tari.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri