Scandia Food, unul dintre cei mai importanti producatori romani din industria alimentara, intra pe segmentul restaurantelor cu servire rapida, inaugurand prima sa locatie in Baneasa Shopping City, in urma unei investitii de 100.000 euro.
Primul restaurant Scandia Sibiu are in prezent 15 angajati si beneficiaza de o suprafata similara restaurantelor cu servire rapida din food court-urile spatiilor comerciale, avand o deschidere de 4,10 m.

Compania estimeaza pentru primul an de functionare vanzari de aproximativ 400.000 euro.

Restaurantele Scandia Sibiu vor fi deschise in cadrul centrelor comerciale si a centrelor de birouri si se vor concentra pe servirea rapida. Meniul va cuprinde peste 60 de preparate, majoritatea din zona Sibiului.

Compania intentioneaza sa deschida in urmatoarele 12 luni inca sase sau sapte astfel de restaurante, initial in Bucuresti, urmand ca extinderea sa vizeze ulterior si alte orase mari in care exista centre comerciale precum Cluj, Timisoara si Sibiu.

“Ne propunem sa devenim cea mai mare retea de restaurante romanesti cu servire rapida si estimam o valoare totala a investitiei de un milion de euro”, declara Robert Redeleanu, CEO Scandia Food.

Scandia Food este lider pe piata conservelor pe baza de carne din Romania, avand o cota de piata in volum de peste 54%, potrivit MEMRB.

Anul trecut Scandia Sibiu a devenit Scandia Food in urma unuia dintre cele mai complexe procese de rebranding, demarat in decembrie 2009.

Scandia Food a finalizat in luna decembrie relocarea liniilor de productie din vechea unitate, situata in centrul Sibiului, in fabrica noua, construita la iesirea din oras, pe un teren achizitionat de companie. Investitia in aceasta noua unitate se ridica la aproximativ 40 de milioane de euro si va asigura o crestere a capacitatii de productie cu pana la 30%. In prezent, capacitatea de productie se ridica la 20.000 tone.

Compania are 650 de angajati si a inregistrat in 2009 o cifra de afaceri de 203 mil. lei, in crestere cu 1,7% fata de 2008. Pentru 2010, Redeleanu estima o stagnare la nivelul anului trecut.

Scandia Food este prezenta pe piata din Romania prin marcile Scandia Sibiu (pate cu ficat – cota volum 11,2%; mancaruri traditionale romanesti gata preparate – cota volum 15%; carne in suc propriu – cota volum 8%), Bucegi (lider al categoriei de pare cu ficat – cota volum 40,8%; carne presata la conserva – cota volum 5,4%), Sadu (pate cu ficat – cota volum 11%; mancaruri la conserva – cota volum 16,8%; carne la conserva – cota volum 11,5%).
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri