Raiffeisen Bank România lansează ARI, un instrument de învățare bazat pe inteligență artificială. Noul asistent virtual inteligent este conceput de echipa locală și este antrenat constant pentru a îmbunătăți performanțele experților în diverse arii din activitatea bancară.

Creat pentru a optimiza viteza de învățare și productivitatea angajaților, ARI este un instrument de lucru care le oferă experților din bancă acces în mod rapid și eficient la informații specializate, având astfel un rol cheie în procesul de onboarding și în formarea continuă a echipelor. ARI se antrenează zilnic în diverse domenii, printre care Planificare Financiară Personală, și creditarea ipotecară, dar și pentru a dobândi expertiză în materie de proceduri interne care țin de reglementările specifice industriei bancare.

Înainte de lansarea oficială, doar în domeniul Planificării Financiare Personale, ARI a fost antrenat de o echipă de peste 200 de specialiști ai băncii prin mai mult de 5000 de interacțiuni. Echipele din Raiffeisen Bank România lucrează în mod constant la extinderea cunoștințelor ARI pentru ca asistentul virtual să ajute pe viitor cu răspunsuri clare și cu acuratețe maximă.

În dezvoltările interne, vedem inteligența artificială nu doar ca pe un instrument tehnologic, ci ca pe un partener în redefinirea și optimizarea continuă a operațiunilor noastre. ARI îmbunătățește semnificativ productivitatea echipelor și contribuie la o mai bună înțelegere a produselor noastre bancare. Instrumentul oferă acces facil la informații validate și relevante, crescând astfel viteza de răspuns. Echipelor le rămâne mai mult timp să se concentreze pe ceea ce știu să facă cel mai bine: interacțiuni personalizate 1 la 1 cu clienții noștri.

Zdenek Romanek, Președinte & CEO Raiffeisen Bank România (foto)

Zdenek Romanek, Președinte & CEO Raiffeisen Bank România

În ceea ce privește creditarea, pe lângă asistența cu privire la ofertele ce țin de creditele garantate cu ipotecă, ARI oferă informații detaliate despre produsele de economisire, asigurări, fonduri de investiții și pensii. Până în prezent, printr-un proces de învățare „learn by doing”, ARI a gestionat cu succes răspunsuri la peste 70% din întrebările adresate și a atins o rată de răspuns corect de 98%.
De asemenea, viteza de răspuns s-a îmbunătățit rapid, odată cu calitatea interacțiunilor dintre colegi, facilitând un flux de lucru optimizat și mai puțin susceptibil la erori umane. Principalele domenii de întrebări includ creditele ipotecare, documentația necesară pentru credite, refinanțarea, asigurările la credite, garanțiile și eligibilitatea imobilelor.

Raiffeisen Bank România a dezvoltat propriul departament de inteligență artificială începând din 2019. În prezent, departamentul este alcătuit din aproximativ 30 de experți (ML Engineers, ML Ops, Dev Ops și Data Engineers), care au dezvoltat deja 12 aplicații care folosesc modele de Inteligență Artificială.

Sursa foto: Raiffeisen Bank

Abonează-te pe
9news.ro Promo

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Raluca Juncu
Raluca este unul din reprezentanții entuziaști și curioși ai generației Millennials. A studiat Jurnalism la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării la Universitatea din București și a urmat un master în Comunicare și Resurse Umane, în cadrul aceleiași instituții. Timp de doi ani a fost redactor la revista Forbes România și colaborator în cadrul mai multor proiecte editoriale precum Top 500 companii , Top 30 cele mai influente femei, precum și...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri