Clientii Raiffeisen Bank au fost tinta unui atac de tip phishing, acestia fiind indemnati sa introduca o parte din cifrele de pe carduri pentru a verifica validitatea accesului la cont, sub motivul ca echipa de securitate a bancii a depistat o incercare de fraudare prin intermediul internetului.
"Prin aceasta notificare va aducem la cunostinta faptul ca echipa de securitate Raiffeisen Bank a stopat un nou atac de tip phishing prin care s-a incercat accesarea contului dumneavoastra Raiffeisen Bank Online. Pentru a continua folosirea serviciului de banking online va rugam sa verificati validitatea contului dumneavoastra Raiffeisen Bank Online", se spune in mesaj.

Apoi, clientii bancii sunt indemnati sa introduca codul de utilizator si parola, precum si ultimele 8 cifre din cele 16 inscrise pe carduri.

Dupa introducerea informatiilor solicitate, utilizatorul este transferat catre o pagina fantoma, creata de initiatorii atacului pe un site al unei companii spaniole, care, ulterior, redirectioneaza clientul catre pagina oficiala a Raiffeisen.

"Raiffeisen Online nu-ti va solicita niciodata toate cifrele din seria cardului tau de debit. intr-un asemenea caz te rugam sa contactezi de indata serviciul suport clienti Raiffeisen Online", se mai spune in mesaj.

Reprezentantii Raiffeisen au confrmat atacul si au precizat ca au luat legatura cu furnizorul de servicii de internet pentru a bloca accesul pe aceasta filiera.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri